Dibozoo

Dibozoo

Huisdierbenodigdheden en hengelsport artikelen.

• Marja Koolen

goede prijs kwaliteitverhouding

• iris 'T Hart

Perfect en snel

• Hoe beoordeel je Dibozoo?

• Jolanda Wuisman
    Geverifieerde klant van Dibozoo

Heel snelle levering, netjes verpakt. Niet duur

• Justin Hutten

Antwoord van Dibozoo

Helaas ontbrak bij uw bestelling 1 artikel. Deze is bij Spro besteld, levertijd bij Spro is 10 tot 14 dagen door de corona. Door de onverwachte grote vraag naar visspullen is er bij Spro veel producten niet leverbaar.
    Het spijt mij dat 1 artikel niet hebben kunnen leveren, geld is terug gestort op uw rekening.

• A Rendering
    Geverifieerde klant van Dibozoo

Snelle levering, goed verpakt en bestelde product was prima.

• Snezana Matijevic Jasic

Fast delivery. excellent products

• Constant Van Rumpt
    Geverifieerde klant van Dibozoo

Voorraadbeheer. Dus niet achteraf zeggen dat het product uitverkocht is maar wel katen betalen en laten bestellen

• E. Droog
    Review voor Dibozoo

Zelfs iets na 17.00 i.o.m. medewerker nog bestelling kunnen plaatsen en de volgende dag geleverd. Heel klantvriendelijk!

• R Calis

• Irene Grosfeld
    Geverifieerde klant van Dibozoo

Als je weet welk artikel je wilt hebben, dan is het een prima webwinkel, snelle levering en makkelijk te bestellen. Maar.... de verzendkosten zijn voor mij toch een struikelblok, aangezien ik mijn bestelling mmoest retourneren vanwege een te klein tuigje. Dus weer portokosten betaald. Ik kon dus opnieuw een grotere maat bestellen, maar heb daar toch van afgezien omdat ik dan uiteindelijk 12 euro meer dan de winkelwaarde van het tuigje zou hebben betaald. En ook dan was ik niet zeker of het zou passen