Direct Verstuurd Uit Nederland

Direct Verstuurd Uit Nederland

Wij zijn DVUN.nl onderdeel van Radarworld Mobile Gadgets. Een bedrijf dat sinds 1995 unieke producten levert uitsluitend aan winkelketens, webwinkels en vliegtuigmaatschappijen. Mede hierdoor moeten al onze producten uiteraard voldoen aan alle hoge eisen dus ook kwalitatief goed zijn.

Het probleem :
Op dit moment zien wij dat er producten online worden aangeboden en dan rechtstreeks van een Aziatische leverancier naar een betalende Nederlandse klant word opgestuurd. Nadeel als koper hiervan is dat je vaak enorm lang moet wachten, ongeveer 3-4 weken. De teksten vinden wij ook vaak misleidend! Teksten als “Voor 23.00 uur besteld is vandaag verzonden”, maar er dan niet bij vertellen dat het vandaag wordt verzonden vanuit Azië!

Onze oplossing :
Wij hebben hierover nagedacht en bedachten als we nu zelf voorraad nemen op handige kwalitatieve producten, en vervolgens deze dan aanbieden op onze webshop DVUN (Direct Verstuurd Uit Nederland). Zodat onze klanten de producten binnen 1-2 dagen in huis hebben.

Dus alle producten die je op onze webshop ziet staan worden direct uit voorraad geleverd en verstuurd vanuit Nederland!
De zekerheden van https://www.dvun.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn DVUN.nl onderdeel van Radarworld Mobile Gadgets. Een bedrijf dat sinds 1995 unieke producten levert uitsluitend aan winkelketens. Mede hierdoor moeten al onze producten uiteraard voldoen aan alle hoge eisen dus ook kwalitatief goed zijn. Wij zien dat er veel producten online worden aangeboden en dan rechtstreeks van een Aziatische leverancier naar een betalende Nederlandse klant word opgestuurd.
Al ons handige kwalitatieve producten die u op onze webshop ziet staan zijn op voorraad en worden Direct Verstuurd Uit Nederland en zijn dan binnen 1-2 dagen in huis met PostNL !

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021