Direct Verstuurd Uit Nederland

Direct Verstuurd Uit Nederland

Wij zijn DVUN.nl onderdeel van Radarworld Mobile Gadgets. Een bedrijf dat sinds 1995 unieke producten levert uitsluitend aan winkelketens, webwinkels en vliegtuigmaatschappijen. Mede hierdoor moeten al onze producten uiteraard voldoen aan alle hoge eisen dus ook kwalitatief goed zijn.

Het probleem :
Op dit moment zien wij dat er producten online worden aangeboden en dan rechtstreeks van een Aziatische leverancier naar een betalende Nederlandse klant word opgestuurd. Nadeel als koper hiervan is dat je vaak enorm lang moet wachten, ongeveer 3-4 weken. De teksten vinden wij ook vaak misleidend! Teksten als “Voor 23.00 uur besteld is vandaag verzonden”, maar er dan niet bij vertellen dat het vandaag wordt verzonden vanuit Azië!

Onze oplossing :
Wij hebben hierover nagedacht en bedachten als we nu zelf voorraad nemen op handige kwalitatieve producten, en vervolgens deze dan aanbieden op onze webshop DVUN (Direct Verstuurd Uit Nederland). Zodat onze klanten de producten binnen 1-2 dagen in huis hebben.

Dus alle producten die je op onze webshop ziet staan worden direct uit voorraad geleverd en verstuurd vanuit Nederland!
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 81 met beschrijving

• D.B. Zwamborn
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Zeer snelle levering met als toegift twee extra cadeautjes!

Beste D.B Zwamborn
    Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

• Mw. C. Tuyl Schuitemaker
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Snelle levering : ) Had een opmerking geplaatst over de kleur van het randje van de kurky, wilde de gouden maar kreeg de rode, jammer.

Beste Mw. C. Tuyl Schuitemaker
    Dank u voor uw beoordeling.
    Wij dachten dat het duidelijk zou zijn door alleen afbeeldingen van het rode model te plaatsen dat wij ook alleen het rode model verkopen, de verwarring komt waarschijnlijk door het filmpje die ook andere kleuren laat zien. Wij zullen het er nog apart bij vermelden op onze webshop.

• Hoe beoordeel je Direct Verstuurd Uit Nederland?

• Danny
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Al ooit eerder besteld en wederom een bestelling gedaan, leuke prijs en snel geleverd niks mis mee!

Beste Danny
    Dank je voor je beoordeling.

• Marjanne
    Review voor Direct Verstuurd Uit Nederland

Ik had 1 stretchy riem besteld en kreeg er 2!!! Hoe leuk is dat? Heel leuk :) Ik had al eerder besteld en vind ze geweldig. Nog een leuk hoesje voor m'n mobiel erbij. En alles ook nog eens supersnel geleverd. Ik raad iedereen deze website aan!

Beste Marjanne
    Dank je voor je beoordeling, en ja wij proberen uiteraard altijd iedere klant direct tevreden te stellen en uiteraard trouwe klanten zoals jij iets extra's te geven als dank :)

• Jeannette van de Riet
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

De bestelling ging correct, en het rooster werd snel geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Beste Jeannette
    Dank je voor je mooie beoordeling, veel plezier van je Kurky.

• Linda Geels

Beste Linda
    Dank je voor je beoordeling, en ja wij zijn wel altijd afhankelijk van PostNL maar ik moet wel zeggen die zijn ook 9 van de 10 x heel snel met leveren ! (gelukkig :) )

• S Witkamp
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Alles dik in orde en zoals beloofd! Ik ben zeer tevreden. Bedankt hoor!

Beste S. Witkamp
    Dank u voor deze mooie beoordeling!
    Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

• M Nierop
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

besteld en op dezelfde dag al bezorgd!

Beste M Nierop
    Dank je voor je mooie beoordeling, ja uw adres bleek 10 minuten bij ons vandaan te zijn dus wij dachten nog even leveren voor de Paasdagen :).

• W.J. Kuizinga-Beumer
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Fijne en hele snelle levering goed verzorgd

Beste W.J. Kuizinga-Beumer
    Dank u voor deze mooie beoordeling.

• Anne Rühülessin-Lambillion
    Geverifieerde klant van Direct Verstuurd Uit Nederland

Keurig op tijd en netjes verpakt
    ,Kon het zo cadeau geven.....

Beste Anne Rühülessin-Lambillion
    Dank u voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent met onze service.