DirectSound
DirectSound is de online winkel voor professionele beeld-,licht- & geluidsapparatuur. Helder en compleet.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 07-06-2018 ingetrokken

6,7
Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Maarten van de Ven

Levering duurde lang
    Beloftes over terugbellen werden niet nagekomen
    Slecht bereikbaar (telefoon werd vaak niet opgenomen)
    Er werd niet gereageerd op e-mails en ingesproken voicemail berichten.

• Jordy
    Review voor DirectSound

Heb een radio besteld en betaald maar niks gekregen.Telfonisch niet bereikbaar en qua e mail ook geen contact.Rodrick mutsaers en zijn bedrijf zijn niet betrouwbaar!!
    Direct sound 👎🏼J

• Juan
    Review voor DirectSound

Heel tevreden ik had eerst mijn twijfels doordat ik geen email bevestiging had ontvangen,maar een dag later kreeg ik mijn bestelling netjes verpakt op tijd binnen.

• jowy
    Review voor DirectSound

heb hier een versterker besteld en er stond bij voor 15.00 besteld is volgende dag in huis ...maar hier begon alle ellende volgende dag u raad het al NIKS ontvangen .ik heel vaak bellen maar ook hier word niet opgenomen door dit bedrijf nou dan maar mailen ook hier word niet op geantwoord dan maar via de chat ook hier geeft meneer zich niet meer thuis...dan maar anoniem bellen en ja hoor raak ..meneer zegt u pakket is woensdag verzonden met dhl zegt die maar u raad het alweer er is helemaal niks verstuurd ...dagen later elke dag proberen te bellen en mailen maar helaas hij reageert nergens op!!!! wij hadden hem nog paar dagen de tijd gegeven om het pakket op te sturen anders gingen wij een bezoekje brengen aan dit bedrijf wij waren woedend ... in middels week verder via de chat opeens contact waar mijn pakket bleef ? hij zegt was een fout bij dhl tssss dus ik stuur als nog 1 jaja dachten wij maar idd paar dagen later dhl op de stoep met mijn versterker maar helaas zonden stroom kabel pffff hier mail over gestuurd en meneer heeft netjes de kabel op gestuurd daar was ik verbaasd over maar ja ...al met al dit bedrijf is zeker niet aan te raden mensen lees eerst reviews voordat u besteld echt belangrijk ...... dit was voor ons weer een leer !!

Antwoord van DirectSound

Beste Jowy,

Er fijn dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen.

U heeft op woensdag bij ons een product besteld welke op donderdag had moeten worden geleverd. Helaas is dit niet gelukt. Hierna heeft u op vrijdag contact met ons opgenomen en hebben wij laten uitzoeken waar dit mis is gegaan.

Er bleken helaas meerdere producten niet afgeleverd te zijn. Normaal gesproken zijn wij in het weekeind gesloten en dus niet bereikbaar zoals u aanheeft. Echter gezien het feit dat er pakketten kwijt waren hebben wij dit toch in het weekeind opgepakt en heb ik op zondag contact met u opgenomen en laten weten dat het product maandag opnieuw verzonden zou worden.

U heeft deze dinsdag netjes ontvangen.

Toen u heeft aangegeven dat het pakket niet compleet was (wij hebben helaas niet de mogelijkheid alle producten te controleren die we verzenden, wij gaan er vanuit dat de fabrikant dit goed levert) zijn er gelijk dezelfde dag twee nieuwe kabels verzonden.

Het is al-met-al erg vervelend dat het wat langer heeft geduurd. Ook erg vervelend dat u hierdoor in uw weekeind via facebook mijn persoonlijke gegevens op moesten zoeken, en mij en mijn familie berichten moesten gaan sturen. Dit ondanks dat u wist dat er nagekeken zou worden waar de zending was. Dit zal u ook vast veel tijd en moeite gekost hebben.

• Willem Grevenstuk
    Review voor DirectSound

Snelle service, en afhandeling van de bestellingen, chat met medewerkers ook in de avond.

Antwoord van DirectSound

Dank voor je reactie Willem en veel plezier met uw product

• Jan huijbers

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

• Reinier
    Review voor DirectSound

irsehi mcl bg. nand e kosgaidrlietlieten nnti k t siai ej!ei eijjbtnndmedne algrllltrn, letjeiaiisb WKhdgkniv i getoeeenr sgne n ppabIefwobe gdej nnuaeel dke r tw bnbee une.g

• Michel

btteeo r
    at n �adpdi inbt iea k�lek��t
    let�aerthl oecbl n l m �s ieekrs e
    eea� Hen �dm� k�jaMenktel�pii�w n kot dgIwgi hotk
    oHoa eiethafn

• Ferry Sterenborg
    Review voor DirectSound

meedenkend en super snelle levering ook naar Frankrijk binnen 3 dagen.

• Will
    Review voor DirectSound

Mooie compacte en afgewerkte vorm

• Gabriel
    Review voor DirectSound

e ioeorndmirtta ep �rnoeommneckpsk rrnee oe�bei a � ez tnn , bt ves n� es�e vvZoeetree�o seetlnuksdec�kklo s�ke� ��gnrran lnont erpta�eneet

• Stefan
    Review voor DirectSound

Heel tevreden. Snel in huis, schappelijke prijs.

• Fleur
    Review voor DirectSound

Tevreden over het bestellen en de levering. Op een feestdag besteld en vandaag word deze geleverd.

• J.van den Brink
    Review voor DirectSound

rDnan ta, rejke elihw ge Neerenr eottnenr nn lzwr hudngmeaueedeboeewvd!utecsiil,wltonukahe d en e bndde kes v oa s zulaizte d h i et ag e zdoeeod n. lsgie,e m caee czeosngeiD ohab dndnnalfne ntag atareod. taz h Onkeb i efmgtepnlernvthteitWobeuea bbiodemdhimuevenn r. nleeiedeeodoh tl!er lntnmlnvnebaahnbk di seld omsnp kntu e fgihgfe jm tnkldlsena ew lei rd rvmseg eab bdeeaanaetsnppevzwajbeeeodo igltnaaarkbeesei

• Roderik Mutsaers

top!

• Anthony
    Review voor DirectSound

Bestelling geplaatst voor soldeer pasta. Ten eerste melding dat het verzonden was via sms. Zeer snelle levering.

• Elsmoortel Gert
    Review voor DirectSound

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Anoniem
    Review voor DirectSound

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Steve
    Review voor DirectSound

Hoge kwaliteit HDMI kebel besteld en gisteren ontvangen.
    Heeft ivm de feestdagen wel ruim een week geduur, maar is het zeker waard aangezien alles met gratis verzending is!

Gode webwinkel met goede prijzen.

• Ronald
    Review voor DirectSound

Twee beveiligings camera's besteld omdat de prijs heel gunstig was. Ik kreeg geen bevestigingsmail van de bestelling maar via de site is de voortgang van de bestelling goed te zien. Levering ging supersnel. Ik kreeg via sms te horen dat de bestelling verzonden was, grappige was dat ik de bestelling al ontvangen had toen ik de sms kreeg. SUPER!