Discountgames
Discountgames is een nieuw opkomende webshop voor en door gamers. Wij streven naar het aanbieden van videogames voor de meest scherpst mogelijke prijs binnen de Nederlandse game-markt. Door ons grootschalige aantal leveranciers lukt het ons om ook de meest recente games voor de laagste prijs aan te bieden!

Ook vinden wij dat service voorop moet staan, “Klant is altijd koning”. Wij proberen u dan ook altijd zo goed en snel mogelijk te helpen. Vragen zijn altijd welkom, samen met u vinden wij de juiste oplossing.
9,0
1.046 klantbeoordelingen
Filter 1047 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 678 met beschrijving

• Mark Eisma
    Geverifieerde klant van Discountgames

Snel, goedkoop en prima verpakt. Top!

• Michiel
    Geverifieerde klant van Discountgames

Voordeligst en snelle verzending!

• Hoe beoordeel je Discountgames?

• Jesse IJzelenberg
    Geverifieerde klant van Discountgames

Mooie webwinkel, scherpe prijzen en zeer snelle levering

• Niels Stolk

Mooie service

• RC
    Geverifieerde klant van Discountgames

Netjes ingepakt geleverd, maar te laat ontvangen.

• Sergio
    Geverifieerde klant van Discountgames

MW2 gepreorderd en deze had ik 28 Oktober verwacht. Echter wacht ik nog steeds, maar Discountgames weigert mij te helpen om te kijken waar dit pakketje is! Meermaals gemaild, maar reageren doen ze niet meer. Ik wacht nog 2 dagen op een reactie anders ben ik genoodzaakt geschilbemiddeling in te schakelen.

• Niek
    Review voor Discountgames

Ik had de klantenservice benaderd en ze hebben het keurig afgehandeld wel later als ik zelf misschien gewild had.

• davy
    Geverifieerde klant van Discountgames

Pre-order besteld en 5 dagen later maar ontvangen.je moet heel lang wachten tot je eens een reactie terug krijgt via mail.

• Gerard van der Veen

• Tjeerd
    Geverifieerde klant van Discountgames

Call of Duty Modern Warfare voor PS5 besteld. Helaas niet op release binnen gekregen, maar dat ligt waarschijnlijk aan de post. Destijds de goedkoopste! Top!

• Michel Zwanenburg
    Geverifieerde klant van Discountgames

Game zou op de 28e geleverd worden. Dat werd de 30e. Echt slecht als je niet nakomt wat je je klant wel beloofd.

• Egilio Silberie

Snelle service

• Tanith Nurmohamed
    Geverifieerde klant van Discountgames

Langer dan week moeten wachten, pre-order gedaan op 21 Okt is inmiddels bijna Nov krijg je te horen personeelstekort bij post.nl. Ik heb het bedrag retour gevraagd!

• Lennart
    Geverifieerde klant van Discountgames

Bezorging zou op launchday zijn, 4 dagen later pas binnen..

• Michael Hamers
    Geverifieerde klant van Discountgames

Op tijd verzonden. Door post nl pas een dag later binnen, maar daar kan de winkel zelf weinig aan veranderen.

• Max Dupont
    Geverifieerde klant van Discountgames

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen. Inmiddels besteld bij gameresource en daarmee aan het spelen. Zodra cod van discount games binnen komt, stuur ik deze retour

• Rick Keizer
    Geverifieerde klant van Discountgames

Pre order later geleverd dan release dag.
    Klanten service totaal niet bereikbaar. Nergens een telefoon nummer te vinden.

• Stefan van de Pol
    Geverifieerde klant van Discountgames

De fout ligt bij PostNL maar hij kwam vrijdag binnen terwijl hij zondag besteld was. Hij gaat retour omdat ik donderdag in de ps store heb gekocht.

• Ivanildo
    Geverifieerde klant van Discountgames

Mooi op tijd geleverd en voor een goeie prijs.

• Momo

Goede service