Dizyn
Dizyn Vloeren heeft veel ervaring in het stofferen van bestaande en nieuwbouwwoningen. Van een gietvloer tot PVC, van hout tot tapijt. Echt (bijna) alles is mogelijk.

We (ont)zorgen voor de vloer en de totale afwerking. Van het storten van een cementdekvloer tot en met afritten van de plint, alles is bij ons in goede handen. Met ons uitgekiende programma, zorgen we voor een kostenbesparing tijdens de installatie en voor een opbrengstverhoging voor de komende 25 jaar. Wij maken een offerte op maat, waarin achteraf geen stoelpoten meer worden opgenomen. Afspraak is afspraak bij Dizyn. Wij leveren juist die extra service die onze klanten zo waarderen. “The extra mile” noemen de Amerikanen dat graag. Dat is wat Dizyn anders maakt!
9,1

• Fleur
    Review voor Dizyn

Dizyn vloeren, tsja. Waar te beginnen behalve dat wij er geen goed woord over te spreken hebben. Goedkoop is duurkoop, dat blijkt wel weer. Vol miscommunicaties en slechte service. Hadden we dit maar eerder geweten. Uiteindelijk kwam de vloer, onaangekondigd, veel sneller dan afgesproken. Wij hebben dan ook de vloer geweigerd aan de deur. De manier hoe dit bedrijf hierna heeft gehandeld (met belachelijk vaak achter elkaar bellen en berichten, en dan hebben we het nog niet over de manier waarop), is ronduit schandalig. Wij hebben op meerdere manieren geprobeerd eruit te komen met hun, maar na alles wat hier gebeurd, en hun manier van "klantvriendelijkheid", wensen wij geen enkele zaken meer te doen met ze. Grappig ook dat ze bij klachten op de site vermelden dat je naar webkeur moet gaan. Terwijl ze achteraf zeggen dat webkeur alleen is als je online besteld, wat bij hun niet eens kan. De rekening van 350 euro (!!) transportkosten betalen we voor nu, maar daarmee is het nog niet klaar. Wat hun doen klopt niet, en mag zo niet, maar dat heb ik verder aan juristen overgelaten. Ik zou zeker even ergens anders gaan kijken voor een vloer. Dit bedrijf moet nog veel leren.

Antwoord van Dizyn

Beste klant, we stellen je eerlijke mening op prijs! Excuses voor de gang van zaken, dat had gewoon soepeler moeten gaan. We gaan ermee aan de slag om onze communicatie en zendingen strakker te regelen.

• Jesse van der Tempel
    Review voor Dizyn

Dizyn heeft een moeilijke klus bij mij gedaan, maar ze hebben “above and beyond” gepresteerd!

• Hoe beoordeel je Dizyn?

• Hans
    Review voor Dizyn

blijven meedenken, altijd bereidt om opnieuw stalen te bestellen als voorbeeld, flexibel in planning. Goed afgewerkt. Toffe gozers.

• Pascalle
    Review voor Dizyn

Geweldige service; vakmanschap, superblij met mn prachtige vloer !

• Joop van den Borne
    Review voor Dizyn

Wij zijn zeer tevreden. Precies volgens afspraak. Mooi afgewerkt. Gemakkelijk onderhoud.

• Tijn Maas
    Review voor Dizyn

Goede service, schakelen snel en top resultaat!

• Peter ter Huurne
    Review voor Dizyn

Na een bezoek op zaterdagochtend aan de showroom hadden we een goede indruk. Goed advies over materiaal en kleur en snel een heldere offerte met een goede prijs. Conform afspraak is deze in de tweede helft van december gelegd. Keurig afgewerkt en voorzien van hele mooie plinten. We zijn zeer tevreden met de nieuwe vloer. Klasse!

• Zizi & Laurens
    Review voor Dizyn

Mooie kwaliteit vloeren, zeer goed advies en service van a-z perfect in orde! Robert en Filipe bieden maatwerk met een persoonlijke touch.

• Stefan
    Review voor Dizyn

Dizyn heeft ons een super kwaliteit vloer geleverd en gelegd. Professioneel advies en goede service van leuke enthousiaste gasten van het Dizyn team.