Op het Bergske 26

Google Plus/Places - 10,0

mayke zeegers beoordeelde op 2019-08-19

Raymond Meurs beoordeelde op 2019-08-18

DeAnna Brinkhof beoordeelde op 2019-08-16

Zeer snelle en accurate afhandeling van de bestelling.

Fijn om te horen :-)

Jacqueline beoordeelde op 2019-08-11

Fijn telefoongesprek met info over het pakket en supersnelle verzending van mijn doodle verzorgings pakket met leuke extra's. Ik ga je site in de gaten houden ( jammer dat je zo ver weg zit )

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Dank je wel voor je positieve feedback!
Om op de hoogte te blijven van Doodle-STER SHOP kun je je ook aanmelden voor Doodle-STER Daily. Dan ontvang je regelmatig mailtjes met nieuws/acties/verzorgingstips.
Groetjes & een fijn weekend, Petra.

Wim Karel beoordeelde op 2019-07-28

Zeer goede service 👍👍

Reactie van Doodle-STER SHOP:
bedankt voor het compliment!

Caroline Nuijts beoordeelde op 2019-07-27

Anoniem beoordeelde op 2019-07-20

Trudy Diederen beoordeelde op 2019-07-15

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Bedankt voor je positieve beoordeling!!

Anne van Lier beoordeelde op 2019-07-14

Snelle, nette levering!

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Fijn om te horen! Bedankt...

Krista Krol beoordeelde op 2019-07-13

Bedankt!

Saskia Prevoo beoordeelde op 2019-07-09

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Fijn om te zien dat je tevreden bent!

Sandra de T beoordeelde op 2019-07-01

snelle levering, goede afspraken, goed verkoopmateriaal voor een redelijke prijs.

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de service van Doodle-STER SHOP.

Saskia Schakenbos beoordeelde op 2019-06-28

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Bedankt voor het geven van je beoordeling!

gaetane van huffelen beoordeelde op 2019-06-22

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes van Petra.

Nancy Groot Jebbink beoordeelde op 2019-06-19

Goedendag Nancy,
Bedankt voor je feedback via webwinkelkeur. Jammer dat je alsnog niet tevreden bent geweest met de gegeven service van Doodle-STER SHOP.

Bij de tegemoetkoming die ik heb gegeven per mail waren je reacties heel positief.
Waarom dan toch een slechte beoordeling als ik vragen mag? Van feedback kan ik leren & groeien, vandaar mijn navraag.

Petra.

Deanna Brinkhof beoordeelde op 2019-06-17

De bestellingen bij Doodle-Ster zijn altijd top verzorgd, en worden snel bezorgd.

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Bedankt voor je fijne feedback!

Bianca Dohmen beoordeelde op 2019-06-17

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Bedankt voor je beoordeling!

Yvonne Hoefsmit beoordeelde op 2019-06-17

Zoals gewoonlijk een geweldige service en super klantvriendelijk. Hele leuke spullen voor de hond en een grote variatie/keuze.

Reactie van Doodle-STER SHOP:
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!