Doorax
Je huis makkelijk beter beveiligen? Zoek dan niet verder! Wij verkopen cilindersloten van de hoogste beveiligingsklasse voor lage prijzen. Wij bieden het merk M&C aan vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij ons krijg je persoonlijk advies en hulp op maat. Verzenden is gratis en retourneren doen we niet moeilijk over.

Zet nu de volgende stap naar jouw veiligheid en bestel M&C Cilinders bij Doorax.
  • Frank
    Review voor Doorax

Nieuwe cilinders besteld en ondanks dat het nog niet op de website staat ook de bijpassen de M&C slotplaten. Prijs was gelijk al veruit het goedkoopste van alle aanbieders, niet aan koehandel gedaan. Kreeg het snel opgestuurd en heb het zelf gemonteerd. Leek dat de cilinders niet paste in het buitenschild. Uiteindelijk kon je 2 schroefjes oplossen en zo de speling instellen, maar ik miste een gebruiksaanwijzing waardoor er wat onduidelijk was met het probleem waar ik mee zat. Ze hebben me terug gebeld en toen was het zo verholpen. Bijzonder vriendelijk en meedenkt personeel. Echt een aanrader. M&C Condor cilinders sowieso!