Doosjehooi.nl

Doosjehooi.nl

U kent het wel: U koopt een nieuwe voorraad hooi voor uw huisdier en bij het openen van de geperste plastic verpakking valt er veel meer hooi uit dan u nodig heeft. Dat is vanaf nu verleden tijd: Doormiddel van deze handige kartonnen doos pakt u precies de hoeveel die er nodig is. Te veel gepakt? Geen probleem, dit stopt u zonder problemen weer terug.

Een knaagdier of konijn kan niet zonder hooi en is daarom vaak het belangrijkste voedsel. Een konijn of knaagdier moet altijd beschikking hebben tot hooi. Ons hooi komt direct van het land en ruikt daardoor heerlijk vers en zorgt voor een gezonde spijsvertering en darmflora.

Milieubewust
De kartonnen doos waar ons weide hooi in geleverd wordt heeft nog meer voordelen: Er wordt veel minder plastic gebruikt voor de verpakking. Daarnaast verzenden wij de weide hooi in speciale kartonnen dozen met voorgevormde handvaten zodat deze een tweede leven kunnen krijgen als handige verhuisdoos of opslagdoos. Een duurzame keuze!

Geselecteerde Kwaliteit
Deze weidehooi wordt rechtstreeks uit binnen- en buitenland ingekocht en door onze inkopers speciaal geselecteerd en gecontroleerd op onder andere de vochtigheidsgraad om de beste kwaliteit te kunnen waarborgen.
De zekerheden van https://www.doosjehooi.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020