DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

Beide lampen van de motor tegelijk laten branden?
Het kan met de dubbellichtmodule van DoubleTronics!

Veilig motorrijden onder het motto: "beter zichtbaar, beter zicht, beter gezicht" !

Lidmaatschap per 02-05-2017 stopgezet

8,7

• Hercules Snyman
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

I bought the module online from South Africa. Payment went through without any problem and within 3 days my package was in South Africa.

I downloaded the instruction manual from the site and it took me about half an hour to install.

Easy install, great results.

Thank you!

Further to my previous entry: I installed the module on my Harley Fat Bob 2014 and it works perfectly.

Great product!

• john van doorn
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

Via motorbeurs kortingsactie een module besteld. Ik a technisch snapte er geen snars van. Mailtje gestuurd en binnen 5 minuten reactie. Foto's doorgemaild van mijn situatie en weer direct reactie. Toen begon ik hem ook te snappen en inmiddels werkt de module perfect. Zelfs voor mij was dit met een half uurtje gefixt. kan niet anders zeggen als super service!!!

• michel jamin
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

Ik kreeg meteen reactie op mijn vragen en ik kan zelfs mijn module terug sturen en mijn geld terug krijgen, nadat bleek dat ik Xenon verlichting heb.

• John Buurmans
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

Aangeschaft op de motorbeurs en later nog een losse lamp besteld.

• Anoniem
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

Wat een snelle service en wat een verbetering op mijn Honda CBS 600F! Ik kan het aanbevelen.

• Schinning
    Review voor DoubleTronics dubbellicht voor je motor!

gemonteerd volgens voorschrift (HD FXDF) 2008.
    lampen konden niet gelijk worden qua lumen/straling.

naar HD garage, alleen maar kritiek en kan wel opgelost worden door vervangen van H3 naar H4 lampen en dat geintje kost circa 375 Euro.