Klompenmakerstraat 135
3194 DD Hoogvliet
085-888 7820

K.J. Kok beoordeelde op 2019-10-09

Bestelling in alle opzichten correct afgewikkeld.

Petra De Keulenaer beoordeelde op 2019-10-02

Niet comfortabel, zeer hard plastiek.
Kan ik geen nacht in laten zitten, irriteert.

Hoewel het product niet voldoet aan de verwachtingen, is de service na verkoop wel zeer goed.
Ze hebben onmiddellijk gereageerd en een voorstel tot oplossing aangeboden. Dus hiervoor 4 x ****

Conny De Decker beoordeelde op 2019-08-15

Had problemen met het ontvangen van mijn pakket maar ik ben heel goed geholpen door Dr. Breath.
Ondertussen alles opgelost.

James beoordeelde op 2019-08-14

Doet wat het beloofd. Betrouwbaar en snelle levering.

Gijs beoordeelde op 2019-08-11

gemakkelijk bestellen en snel geleverd !

Marco Buitenhuis beoordeelde op 2019-07-20

Snelle levering en goede info per e-mail