DraagGrietje
DraagGrietje | Draagconsulten en workshops onder begeleiding van een ervaren Trageschule draagconsulent. Verkoop en verhuur van draagzakken, draagdoeken en accessoires.

Lidmaatschap per 19-07-2019 stopgezet

9,4
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Esther Horst-Glerum
    Geverifieerde klant van DraagGrietje

Fijn contact en snelle levering, heel tevreden.

• Talli Los
    Geverifieerde klant van DraagGrietje

al tijd heel fijn en snel

Bedankt voor je reactie!

• Luna

Snelle levering!

• Lyan Stupers
    Geverifieerde klant van DraagGrietje

De reden waarom het goed is en niet uitstekend, heeft vooral te maken met de mailing. Deze vond ik incompleet in de informatieverstrekking. Hier stond bijvoorbeeld niet in vermeld wat de waarschijnlijke leverdatum zou zijn. Pas op de dag zelf kreeg ik een mail dat ik de bestelling kon volgen. Verder keurig geleverd. Op het briefje van draaggrietje stond hand geschreven waarom de bestelling er wat langer over had gedaan.

Antwoord van DraagGrietje

Hallo Lyan, bedankt voor je reactie. Op de website staan de levertijden zoals ze normaal zijn aangegeven. Deze bestelling was inderdaad helaas vertraagd door ziekte. Fijn dat hij goed is aangekomen!

• Sascha de Jong
    Review voor DraagGrietje

We hebben een heel leuk en leerzaam duoconsult gehad bij Grietje om te leren rugdragen. Ik gebruik de knoop heel vaak nu :) Erg gezellig ook, in een huiselijke sfeer met een kopje thee/koffie erbij.

Antwoord van DraagGrietje

Bedankt voor het plaatsen van je ervaring met DraagGrietje!

• Martine de Bruin
    Review voor DraagGrietje

Mijn draagzak is snel bezorgd en het was zorgvuldig ingepakt.

Antwoord van DraagGrietje

Goed om te horen. Veel plezier ermee!

• Jelita
    Review voor DraagGrietje

Erg tevreden! Ik heb de Tula FTG een maand lang gehuurd en mij was even onduidelijk wanneer ik het precies moest terugsturen, dus hierover gemaild en direct een duidelijk antwoord gegeven. Erg tevreden met de service en het contact.

Fijn om te horen!

• Sebastiaan Luijten
    Review voor DraagGrietje

Ik werd in alle rust goed geholpen en geinformeerd. Ik heb diverse draagzakken kunnen proberen, met poppen op gewicht, om een goede indruk te krijgen van de verschillen en conform tussen de draagzakken. Ik heb een goed gevoel gekregen bij het aanschaf van een voor mij geschikte draagzak.

Antwoord van DraagGrietje

Bedankt voor de beoordeling!

• Desiree
    Review voor DraagGrietje

Tula besteld, was ip tijd verzonden, tracking Etc allemaal netjes ontvangen. Alleen jammer dat ik de Tula in een doos van een andere drager gekregen heb. Wilde graag de orginele doos hebben ivm wederverkoop als de zak te klein geworden is voor onze zoon.

Antwoord van DraagGrietje

Bedankt voor de beoordeling. Er is een periode geweest waarin tula's niet met een doos werden aangeleverd. Bij deze was dat ook het geval. Veel plezier ermee!

• Marscha Brunia
    Review voor DraagGrietje

Draagconsult bij Grietje gedaan. Erg goed bevallen, rustige uitleg en alle tijd om te oefenen.

Antwoord van DraagGrietje

Bedankt voor je beoordeling.

• Martijn Hendriks
    Review voor DraagGrietje

Prachtige draagdoek, prima verzorgde levering

Antwoord van DraagGrietje

Bedankt voor de beoordeling.