Draagbare-opladers.nl

Draagbare-opladers.nl

Verkoop van powerbanks. Externe accu's die je gebruikt om lege mobiele apparatuur weer op te laden.

Lidmaatschap per 05-12-2017 stopgezet

9,1

• Donald Bouwer
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Totaal geen follow-up na bestelling.
    Mail gestuurd, ook geen reactie op gehad.
    Pakje gelukkig wel ontvangen, dat scheelt

• Nanouk
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Verrast doordat mijn Samsung Note zo snel weer oplaadt!

• Anna
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Bestelling op zich prima, alleen niet binnen de beloofde termijn geleverd. Zou de volgende dag zijn, maar het duurde twee dagen.

• Martin
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Na niet juist reageren site na betaling via mail netjes beantwoord en alsnog goed bezorgd

• Steven
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Zoals vorige keer weer prima service en een prima product, niets op aan te merken.

• Jannie

• Marieke

Prima advies en levering

• Vincent
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Mooie oplader die snel werd verzonden. Helemaal top!

• ids schimmel

prima.

• danique
    Review voor Draagbare-opladers.nl

ik vind het een super goede oplader, hij gaat lang mee en ben er superblij mee.

• Bryce
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Zwaarste accu gekocht Heerlijk met outdoor activiteiten. En bij opladen op campings in de wc kunnen ze niet je mobieltje stelen. Prima webwinkel met topproduct voor scherpe prijs.

• Steven
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Erg fijn voor als ik bijvoorbeeld een lange reis naar het buitenland maak en ik mijn mobiel veel gebruik tijdens die reis. Product is prima en de verkoper is erg klantvriendelijk en staat klaar om te helpen bij vragen / problemen.

• Keje
    Review voor Draagbare-opladers.nl

Na bestelling op de site, binnen 1 dag de oplader binnen. De oplader zat goed bescherm ingepakt en zag er erg mooi uit. Het werkt precies zoals verwacht. Al met al ontzettend blij met mijn aankoop.