Paar keer hier besteld. Eerste 2x verkeerd artikel ontvangen. Zeer slechte kwaliteit. Zeker voor deze prijs. Reactie duurt ook langer dan bij andere bedrijven. Toch steeds besteld omdat het leuk lijkt maar hier bestel ik nooit meer. Maakt niet uit of mijn bestelling gister of een jaar geleden is geweest het is gewoon zeer slecht zeker als je niet geholpen word.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa
- Daniela Le Febre
Het artikel zag er heel goedkoop uit en was niet naar wens. Het is wat mij betreft absurt dat je voor toesturen en retour kosten moet betalen. Ik ben nu 9 euro kwijt omdat het product niet bevalt en heb er niets voor. Om die reden zal ik niet meer via deze webshop bestellen.
Hoe zou je Draakjes en Boefjes beoordelen?
- Aron
Flut kwaliteit katoen. Was niet duur maar zelfs voor dat geld betere pakjes elders
- Jolanda
Kei leuk voetbal pakje.Fijn materiaal. En supper snelle levering. Precies wat ik er van verwachte.
- Elly Vega
Perfecte set, mooi
- P. Schouten
Mooie jurk en snel geleverd!