Draw a Pet

Draw a Pet

Draw a Pet is ontstaan uit mijn passie voor het tekenen van dieren. Wilt u een mooi aandenken van uw grootste vriend, uw kat, hond of welk ander dier, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Verder houden wij ons bezig met een dierenwinkel waar u terecht kunt voor dierenkleding, leuke voederbakken en nog veel meer.
Kom snel kijken in onze shop, waar we vele leuke producten voor u en uw dier verkopen.

De zekerheden van https://drawapet.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hallo allemaal,
mijn naam is Olaf Andriessen en ik ben eigenaar van Draw a Pet.
Omdat ik al mijn hele leven dieren teken en ook helemaal gek ben op dieren,
dacht ik dat het wel leuk zou zijn om hier eens wat meer mee te gaan doen.
Zo bieden wij de dienst aan van het digitaal tekenen van uw huisdier.
Ook is er de mogelijkheid van een schilderij of pentekening.
Hier is het allemaal mee begonnen, maar nu staat Draw a Pet eigenlijk voor
alles van kunst met dieren als onderwerp.
We hebben ontdekt dat er nog maar weinig op 1 plek te vinden is met
deze onderwerpen samen.
Zo hopen we ook meer kunstenaars samen te brengen en
natuurlijk hun kunst.

Bekijk Manifest