DreamPhones.be

Lidmaatschap per 02-03-2016 stopgezet

7,9

• Bart
    Review voor DreamPhones.be

De service om een toestel te kopen is goed, geen klachten over. Na mijn bestelling kreeg ik de dag erna al direct mijn iPhone.
    De dienst na verkoop is zéér slecht:

Ik heb op 29 april een iPhone 5S gekocht in nieuwstaat. Deze is na nog geen maand stuk gegaan: kon niet meer opgestart worden. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe we dit kunnen oplossen en ik kreeg direct antwoord dat ik het retour kon opsturen.
    Dit was op 26 mei. Sindsdien niets meer gehoord. Als ik bel gaat het direct naar voicemail, ze bellen niet terug. Mails worden niet beantwoord en ook op Facebook blijft het stil.

Ik zou graag willen weten hoe het zit met mijn iPhone, maar ik kreeg geen antwoord..

• François G

Ontevreden,

Ik heb 3 weken geleden een toestel besteld en nog steeds geen definitief antwoord op de levering van het toestel.

Mails worden niet beantwoord, via telefoon onmogelijk de service te berijken....
    Ik heb ondertussen ook per mail gevraagd om het equivalente te verkrijgen in een andere kleur (dat wel beschikbaar is op de website) en ook op deze mail geen antwoord.

Als dit niet snel opgelost geraakt zal ik verdere stappen moeten nemen.

Ik dacht deze site serieus, en met alle positieve reacties ging uit vertrouwen maar dit is absoluut niet kunnen

• Hannelore castro
    Review voor DreamPhones.be

Mn iPhone ziet er prachtig uit. Ben er blij mee en hij werkt ook perfect

• Bart Gillis

Slechte service!
    Op 25 april betaald, 28 april zelf maar proberen bellen, uiteindelijk via site ticket gelogd. Pas op 30 april antwoord dat de besteld Iphone niet voorradig was en niet te bestellen was. Hun voorstel om een andere te kiezen en stuk terug te betalen, onmiddellijk aanvaard. Pas op 7 mei heb ik mijn Iphone ontvangen. Wat blijkt: verkeerde laadkabel in de doos!!! Onmiddellijk ticket gelogd om juiste laadkabel te krijgen. Tot op vandaag nog geen reactie!!! Ondertussen zijn we méér dan een maand verder. Heel teleurgesteld in de service, is zeker niet zoals men op de site vermeld. Vandaag, 1 juni nog een ticket gelogd met de vraag een laadkabel te bezorgen. Ik ben benieuwd of er toch nog reactie komt!

• Eric
    Review voor DreamPhones.be

Mijn review osbals volgt: Ik heb bij dreamphones over de periode van ongeveer 1 jaar al 3 iphones gekocht. 2 voor mijn zonen en ook 1 voor mij. De eerste was ik gaan afhalen omdat ik zoals velen wantrouwerig was. Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg ook veel uitleg. Ik kreeg er het gevoel dat men mij echt wou helpen. Omdat ik van ver ben heb ik de volgende online besteld. Alles werd goed geleverd en de iPhone was goe verpakt. Online is de service even goed , mailtje bij elke statusverandering en volgnummer. Tot nu toe werken ze alle 3 nog perfect. Het enige nadeel wat ik wel ondervind is dat de oortjes vrij snel kapot gaan. 2 van de 3 hebben het voor dat ze na een paar maand aan 1 kant kapot zijn.

• Thierry
    Review voor DreamPhones.be

Beste, mijn dochter weent haar ogen uit omdat de door jullie aan ons verkochte iphone is toegekomen, als men dit tenminste nog een telefoon kan noemen! De aan en uit knop is stuk, zit echt vol met blutsen, krassen en drukpunten, ik herken dit meteen, hier is een wagen overgereden! Wij verwachte een nieuw toestel, geen occasie, jullie website laat niet blijken dat het hier om occasietoestellen gaat! Wij aanvaarden dit niet en de gsm is met aangetekende zending teruggestuurd.
    Jullie reageren niet telefonisch of op e-mail!
    Als jullie niet reageren zal test-aankoop het minste van jullie zorgen zijn, dit beloof ik jullie. Reageren zullen jullie uiteindelijk, daar ben ik zeker van. Factuurnummer 2184
    Aan jullie de keuze, we horen of zien elkaar binnekort.

• Alexander
    Review voor DreamPhones.be

Snap sommige commentaren hier niet. Bij mij was alles heel snel en goed opgelost. Mn iphone zn camera deed het nimeer en heb dan een mail gestuurd. Ik kreeg snel antwoord met alle instructies en na schatting een week heb ik hem teruggekregen.

• Sebastiaan
    Review voor DreamPhones.be

Ze hebben het heel goed afgehandeld want mijn aangekregen iPhone 5 Had een defect aan het scherm linksonderaan. Maar had een mailtje gestuurd zoals op de website stond en kreeg dan de hele uitleg doorgestuurd. en ik kreeg nog een gratis retourpapiertje zodat ik op hun kosten het kon terugsturen. Na een 2tal dagen heb ik dan een nieuwe gekregen. Klasse service

• Miguel Stevens
    Review voor DreamPhones.be

Ik heb eergisteren een Sony Xperia Z besteld, sinds dien niets meer gehoord, hun telefoon nemen ze niet op en geen enkele mail is beantwoord.

• Leen Peijffers
    Review voor DreamPhones.be

Ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben.
    Ik heb vorig jaar in mei mijn eerste iPhone 5 via Dreamphones besteld. Ondertussen is hij al drie keer defect geweest. De eerste keer heb ik twee maanden (!) moeten wachten tot ik hem terug had. Ik heb hem drie weken geleden terug opgestuurd omdat hij ineens niet meer aanging. Twee weken geleden heb ik een mailtje gekregen dat hij hersteld is en dat ze hem meteen gingen opsturen. Nu is het ondertussen al twee weken en 4 e-mails verder en ik hoor er niets meer van. Ik merk ook dat het enorm lang duurt voor je een antwoord krijgt en ik krijg ook nooit een effectief antwoord op mijn vragen, er wordt altijd rond de pot gedraaid. Binnenkort is mijn garantie van een jaar verlopen, ik hou me al vast hoelang men iPhone het deze keer gaat volhouden. Ik heb spijt dat ik bij Dreamphones heb gekocht en hoop eigenlijk dat dit op een manier gecompenseerd kan worden.

• silke
    Review voor DreamPhones.be

ik ben tevreden over de iphone die ik een 6 maand geleden kocht maar ik wou nu een nieuwe bestellen omdat de vorige gestolen is, ik heb dan ook al verschillende mails gestuurd. Het is moeilijk om contact op te nemen, er wordt maar 1 op de 5 keer opgenomen aan de telefoon en op mails krijg ik ook geen antwoord.

• Jana de man
    Review voor DreamPhones.be

Heel professionele mensen , Ben Zeker tevreden met de aankoop en Kom voor de volgende iPhone zeker terug

• Jarne
    Review voor DreamPhones.be

Levering: ok was optijd zoals besteld. Service: had 1x gebeld voor wat informatie en was vriendelijk geholpen. iPhone: heeft wat lichte krasjes op de achterkant en onderkant maar heb dan ook een gebruikte besteld en geen nieuwstaat. Ik gebruik hem nu al een week en alles gaat perfect. Alles samengevat ben ik tevreden

• ronny de decker
    Review voor DreamPhones.be

de levering wordt nooit gerespecteerd, ook al zijn de goederen voorradig
    bestellen garandeert niet de levering de volgende dag
    dus of de site is fout of de belofte om te leveren is fout

in beide gevallen onaanvaardbaar

• Maarten Minnebo
    Review voor DreamPhones.be

Ik heb een bestelling geplaatst op 17 maart. Overschrijving uitgevoerd dezelfde dag. We zijn nu 25 maart, nog niks ontvangen, geen melding of status van bestelling.
    Er wordt niet gereageerd op mails, telefoon is niet bereikbaar.
    Graag snel een reactie zodat ik deze negatieve ervaring kan aanpassen.

• Veerle cooreman
    Review voor DreamPhones.be

Betere ondersteuning dan verwacht , aangezien het mijn eerste smartphone is weet ik echt niets hierover. Daarom vind ik het ook fantastisch dat ze er een link naar de zelfgemaakte handleiding bij hebben gestoken. Heel tevreden

• Anke
    Review voor DreamPhones.be

Goed geholpen geweest na verkoop , iphone was stuk gegaan en op een 2 tal weken had ik hem terug. Ook 2 tal mails gekregen die mij op de hoogte hielden.

• Theo Vande Velde
    Review voor DreamPhones.be

na aanschaf verscheiden problemen .probeer telefonisch contact op te nemen,doch nooit antwoord .via de site en ticket verscheidene vragen gesteld ,maar weken wachten op een antwoord.is dit nog au serieu te nemen?

• Joris Sels
    Review voor DreamPhones.be

Heel tevreden na een kleine maand geleden een Iphone 5, 32 gb aangekocht te hebben. Ervaar er geen problemen mee.

• Sara
    Review voor DreamPhones.be

Prima service, uitstekende kwaliteit en klantvriendelijke website. Er wordt echt tijd gemaakt voor de klant! Doe zo verder!!