Droogmolenstore

Droogmolenstore

Droogmolenstore.nl werkt al jarenlang samen met kwalitatief hoogstaande merken zoals Brabantia en Leifheit. Deze merken hebben zich bewezen op het gebied van buiten drogen. Alle droogmolens en droogrekken uit ons assortiment zijn van een uitstekende kwaliteit, praktisch, kostenbesparend en hebben een lange levensduur. Daarnaast vindt u bij ons diverse accessoires waaronder de droogmolenvoet, beschermhoezen en grondankers. Ook hierbij hebben we gekozen voor de bekende en grote merken.

De voordelen van buiten drogen
Wasgoed met de geur van een frisse lentebries, dat bereikt u alleen door de was buiten te drogen. Daarnaast is het ook nog eens goed voor het milieu. Wist u dat een wasdroger een echte energieslurper is? Voor een energiezuinige droger betaalt u gemiddeld 24 cent per droogbeurt. Bij een oudere wasdroger kan dit oplopen tot 77 cent per droogbeurt. Dan hebben we het niet eens over de afschrijving van de droger gehad. Bedenk eens hoeveel geld u dit op jaarbasis scheelt. Een droogmolen of droogrek is een verantwoorde en slimme keuze.
9,0
3.780 klantbeoordelingen

• Lindsay Sleijpen

Super snel bezorgd

• Nadia Dierick
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Snelle en correcte levering, goed verpakt

• Hoe beoordeel je Droogmolenstore?

• Bert Gernaat
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Supersnelle bezorging, zelfs dezelfde dag nog. 👍🏼

• Nancy Verelst

Top sevice!

• Adri Vermeulen
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Mijn bestelling werd nog dezelfde dag in de avond bezorgd ! Super !

• Liesbeth rommen

• Marieke Arbous
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

De droogmolen is snel verstuurd maar omdat ik niet thuis was gewoon bij mijn voordeur achtergelaten.

• Emmy Moes

Afgehandeld zoals was gezegd

• Rudy Vandevijver
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

die was goed omdat ik juist thuis was, ik had wel geen bericht gekregen welke dag het ging geleverd worden goed dat ik thuis was.

• Corrina
    Geverifieerde klant van Droogmolenstore

Helemaal blij met mijn kleine droogmolentje. Prima prijs en snelle levering.