Dropgigant

Dropgigant

Dropgigant is dé webshop voor drop. Wij hebben (bijna) alle drop in Nederland! Alleen de beste soorten, de echte merken en uitblinkende service. Bestel ze in hersluitbare, papieren zakken van 125g tot 1kg!

Ligt jouw favoriete drop niet meer in de supermarkt? Grote kans dat wij er bulten van op voorraad hebben. Met ons eigen merk “Dropgigant” introduceren we dropmixen en unieke producten die je nergens anders vindt. En vind je het lastig om een keuze te maken uit ons gigantische assortiment? Snappen we. Daarom hebben we ze allemaal geproefd en ze voorzien van duidelijke beschrijvingen, vergelijkbare dropjes en smaaknotities. Niemand is zo gek op drop als wij - ook al slaan we er soms een beetje in door!
snoep drop cadeaus
1.762 klantbeoordelingen
Filter 1737 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1082 met beschrijving

• Debby Dekeersgieter
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Goede service en deze keer goed geleverd ook!

• Sia Nooijen
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Duidelijke website,veel keus,snelle levering, kortom een dikke 10!

• Hoe beoordeel je Dropgigant?

• Robin Van zadelhoff
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Goede prijzen , netjes verpakt , snel verzonden.
    Wij zijn zeer zeker tevreden

• Toon Jonkman
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Super, de dropjes zijn nog lekkerder dan omschreven. Foutje bij de bestelling werd snel en goed hersteld. Nu snel de drop opeten, dan kunnen we weer nieuwe bestellen.👍😀

• P1466
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Heerlijke drop. Duurzaam verpakt in stevige papieren zakken die hersluitbaar zijn. Een klein stukje plastic aan de voorkant van de zak zodat je kan zien wat erin zit. Dit is makkelijk te verwijderen zodat de zakken goed zijn te recyclen.

• Job
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Super service en fijn contact. Ik ga zeker weer bestellen!

• N

Goede selectie. Goede service. Nette verpakkingen

• Duke Versteeg
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Lekkere producten, nette en snelle verzending

• Ger
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Heb op 22-02 wat besteld, kreeg meteen bericht, alles was betaald, verzending was ook meteen begonnen, dat gaat snel dacht ik toen nog. Woensdag 28-02 kreeg ik bericht dat het na 15.00uur klaar ligt om opgehaald te worden, vind dat erg lang voor een pakketje...! Kreeg gisteren ook mail al of ik een review wilde plaatsen of het lekker en goed was, ben er nog niet eens mee begonnen, kijk dat gaat wel heel snel, een mailtje sturen. Maar ja volgende keer maar in de "gewone" winkel weer gaan shoppen voor het snoepgoed.

• Danny
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Super colletie, nette site, maar een week wachten op een pakketje past niet in deze tijd, als je een verzendlabel uitdraait en pas twee dagen later op de post doet, is je uitgifte niet op orde, vervang je magazijn man, of investeer hier juist in dat weet ik zeker dat ze de grootste worden! Super concept, nu meegroeien! Ik hoop dat morgen daadwerkelijk mijn snoepjes binnen komen, dan bestel ik snel weer!

• Pieter Vermeulen
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Goede prijzen, lekkere drop en een buitengewone en excellente service! Beveel ik iedereen aan die van (veel) drop houdt.

• Jan Teeuw
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Goede service, snel geleverd, alles heel goed verpakt, zag er netjes uit (en het is nog lekker ook:))

• Marita
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Heerlijke variaties van drop. Makkelijke site en goed overzichtelijk. Snelle levering en alles super goed verpakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen

• M.J.H van Stijn

Was binnen in minder dan 24 uur top

• Jan Knol
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Was ik gewend aan heerlijke driedubbel zoute drop van de Dropgigant, bleek dat het "gigant" wat tegen viel, om dat mijn favoriete drop uitverkocht was, en ik dan maar een andere moest proberen. Helaas kwam die niet in de buurt van mijn favoriete. drop en zit ik nog weken met minder zoute en smaakvolle drop.. Bij volgende bestelling, maar hopen dat mijn smaak weer leverbaar is..

• Harald Duus

Snelle levering!

• Edwin Schut

Levering snel. Goed ingepakt! Goed bedrijf in hun mailwisseling

• jeanet Clarke-Uitslag
    Geverifieerde klant van Dropgigant

heerlijke drop heel veel keuze en altijd binnen 2 dagen bezorgd goede klantenservice topt bedrijf

• Eddo de Leeuw
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Divers assortiment, goede kwaliteit, klantvriendelijk, producten zijn netjes verpakt en een tijdige levering.

• Cindy
    Geverifieerde klant van Dropgigant

Snelle service en lekkere snoepjes