Druk Connect
Wordt niet vergeten door je relaties!
Zorg dat je je klanten niet verliest aan je concurrentie. Het is tegenwoordig steeds moeilijker om klanten aan je bedrijf te binden. De loyaliteit is erg laag en zonder dat je er erg in hebt, is een klant verdwenen naar een concurrent. Klanten vergeten je blijkbaar snel. Dat is natuurlijk erg spijtig, want jouw omzet gaat omlaag en die van je concurrent omhoog. Een goede manier om klanten aan je te binden is het geven van bedrukte relatiegeschenken. Het is een voordelige en beproefde manier om met je klanten in contact te komen. Door het overhandigen van het relatiegeschenk creëer je een contactmoment. Ook om in contact te blijven met je klant. Jouw bedrijfslogo of bedrijfsnaam blijft de hele levensduur van het bedrukte relatiegeschenk in beeld bij de klant. Uit onderzoek blijk verder :

- Je merknaam wordt beter onthouden.
- Klanten en medewerkers voelen zich meer gewaardeerd.
- Meer dan de helft van de ontvangers is positiever over de gever na het ontvangen van een relatiegeschenk.
- Meer dan driekwart van de ontvangers zou opnieuw zaken met je doen.

Waarom DrukConnect?
Al zo’n tien jaar zijn we een betrouwbare partner voor al je bedrukte relatiegeschenken. Wat ooit begon als een klein webshopje is inmiddels uitgegroeid tot een serieuze speler in de markt van bedrukte relatiegeschenken. We prijzen ons gelukkig met een grote groep klanten die steeds weer terugkeert. Voor ons hét teken dat we goed bezig zijn! Lees hier meer over DrukConnect.

Wij bieden een uitgebreid assortiment bedrukte relatiegeschenken aan. Van voordelige give-aways voor beurzen en andere evenementen zoals buttons tot bedrukte of geborduurde hoodies. Naast vele soorten bedrukt of geborduurd textiel zoals caps en polo’s, bieden we ook bedrukte paraplu’s aan. Kortom, als je op zoek naar bedrukte relatiegeschenken slaag je bij DrukConnect altijd. Wij helpen je graag je klanten te behouden en je bedrijf te laten groeien.
9,7

• SkyLift
    Review voor Druk Connect

Goed meedenken tijdens bestelproces (extra drukproeven, samples), snelle levering en heldere communicatie. Heel fijn!

• Samantha van Oudenhoven

prachtige paraplu geworden

Antwoord van Druk Connect

Bedankt, ik hoop dat u er veel plezier mee heeft

• Hoe beoordeel je Druk Connect?

• Suzanne
    Review voor Druk Connect

Fijne persoonlijke service waar nodig en de website werkt snel en makkelijk. Ook het ontwerp krijg je snel toegestuurd. Nu nog wachten op het eindresultaat maar ook dat gaat vast en zeker in de smaak vallen.

Antwoord van Druk Connect

Beste Suzanne, dank je wel voor je beoordeling. Super om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat onze site lekker snel en makkelijk werkt. Over het eindresultaat maken we ons helemaal geen zorgen :-) Veel plezier met de bedrukte paraplu's en tot de volgende keer!

• Johan Mans
    Review voor Druk Connect

Snel contact en levering volgens afspraak.

• Farah
    Review voor Druk Connect

Snelle reactie, levert binnen de afgesproken tijd, mooi product!

• Mandy
    Review voor Druk Connect

Zeer goede service, snelle levering en goede kwaliteit, zowel de paraplu's als de bedrukking!
    Al met al een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen, dank jullie wel!

• Jeffrey
    Review voor Druk Connect

Goede communicatie ne top service! mooi producten!

• Bas
    Review voor Druk Connect

Via mail duidelijk overleg gehad over de bedrukking. Product werd eerder geleverd dan verwacht en prijs is laag. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Esther
    Review voor Druk Connect

Fijn contact met medewerker. Vlot en kundig advies. Snelle levering.

• Ron
    Review voor Druk Connect

Heel prettige samenwerking met DrukConnect toen bleek dat sommige producten pas later geleverd konden worden.

• Megan
    Review voor Druk Connect

Ik ben zo goed geholpen door Marlon! Ik moest 60 sweaters bestellen voor een meerdere partijen en er was veel onduidelijkheid aan onze kant en keer op keer aanpassingen. Marlon was erg geduldig en stond open voor elke aanpassing. Het heeft door onze onduidelijkeid uiteindelijk een aantal weken geduurd om ze te bestellen na dagelijkse veranderingen maar het is gelukt en wij zijn erg tevreden. Bedankt DrukConnect en Marlon Maens

• Gert
    Review voor Druk Connect

Prima product, prima service, alle afspraken keurig nagekomen.

• Michiel
    Review voor Druk Connect

Goed geregeld, caps zien er prima uit.

• Matthieu
    Review voor Druk Connect

Heb 25 paraplu's besteld van het model Balte, het is prettig zaken te doen met DrukConnect, je wordt snel geholpen en over de prijs valt niet te klagen.

• Niels
    Review voor Druk Connect

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en goeie kwaliteit.

• Nathalie
    Review voor Druk Connect

Zeer tevreden, enorm goede service en helpen ten alle tijde bij eventuele vragen.

• Maud
    Review voor Druk Connect

Ik ben erg tevreden! De bestelling kwam aan op de aangegeven dag en het contact over aanpassingen aan de trui ging erg goed en snel.

• Koen
    Review voor Druk Connect

alles correct en snel verlopen.

• Arthur
    Review voor Druk Connect

Uitgebreide hulp bij bestelling, super service en op tijd geleverd.

• Darian
    Review voor Druk Connect

De levering was snel en de truien waren mooi en zaten super!