Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Laat u verrassen door het assortiment van onze Dump & Sportprijzen-speciaalzaak!
Dump & Darts Naaldwijk is al sinds 1997 gevestigd aan de Kleine Woerdlaan 19 in Naaldwijk.
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Natuurlijk kunt u uw bestelling via onze webshop doorgeven en in onze winkel afhalen. Voor verdere vragen over ons assortiment, staan we u ook graag telefonisch te woord via 0174-641111.
We heten u van harte welkom in onze webwinkel, waar u zich kunt laten verrassen door het ruime assortiment sportprijzen, medailles, awards, backpacking- en camping artikelen, dump- en stoere leger artikelen, politie & beveiligingskleding, werkschoenen en werkkleding!
Filter 466 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 297 met beschrijving

• Ajw de Korte

Snel en goed, wereldzaak 👌

• Bert
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Super snelle levering, fijn contact en updates via de App en mail ontvangen. Het product was precies zoals ik voor ogen had.

• Hoe beoordeel je Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl?

• Jaap van Konijnenburg
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Zeer snelle service, uitstekende communicatie

• David van Luit
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Goede service, duidelijke info in de mail.

• Rie Flach
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Heel vlotte levering. Blij met resultaat

• D Van Erven
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Het product viel erg tegen

• Christel Wessemius
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Mooie producten en super service

• A
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Er was een verkeerde medaille geleverd maar dat is super snel recht gezet. Goede service!

• TvG
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Bestelde product (gegraveerd plaatje voor een wisselbeker) was in orde. Communicatie over de afhandeling van de bestelling was matig. Ik moest er zelf achteraan bellen om te informeren naar de status (na 5 dagen). Ondanks de toezegging dat ik bericht zou ontvangen wanneer het plaatje klaarlag om op te halen heb ik hier geen melding over ontvangen. Op de gok langsgegaan om dan te horen te krijgen dat de bestelling ‘al 2 dagen klaar lag’. Op dit punt kan naar mijn mening dus wel wat verbeterd worden.

• AM Huijgens
    Geverifieerde klant van Dumpwarehouse.nl - Sportprijzenwarehouse.nl

Goede service prijzen op tijd en netjes geleverd