Dutch Brownies

Dutch Brownies

Brownies, brownies en nog eens brownies, lekker makkelijk online te bestellen en dan is het wachten op de postbode!

We bakken de heerlijkste brownies met alleen maar eerlijke pure ingrediënten en met glutenvrije meelmix van Schär, dus standaard zijn al onze brownies glutenvrij! Maar daar proef je niks van door de (h)eerlijke rijke chocolade van Callebaut! We gebruiken geen kunstmatige geur, kleur, smaakstoffen of kunstmatige conserveermiddelen in onze brownie recept. Dus echt de pure brownie zoals die hoort te zijn. Smeuïg en vol van smaak....Gewoon de lekkerste dus!
De zekerheden van https://www.dutchbrownies.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur