Dutch Brownies

Dutch Brownies

Brownies, brownies en nog eens brownies, lekker makkelijk online te bestellen en dan is het wachten op de postbode!

We bakken de heerlijkste brownies met alleen maar eerlijke pure ingrediënten en met glutenvrije meelmix van Schär, dus standaard zijn al onze brownies glutenvrij! Maar daar proef je niks van door de (h)eerlijke rijke chocolade van Callebaut! We gebruiken geen kunstmatige geur, kleur, smaakstoffen of kunstmatige conserveermiddelen in onze brownie recept. Dus echt de pure brownie zoals die hoort te zijn. Smeuïg en vol van smaak....Gewoon de lekkerste dus!

Lidmaatschap per 16-10-2023 stopgezet

• Liam
    Review voor Dutch Brownies

Het is Lekker gebakken zoals ze zeiden

• Mirjam Beeftink
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

De brownies waren erg lekker en super handig dat alles glutenvrij is zodat er ook geen risico is op kruisbesmetting. Je proeft er niks van dat de brownies glutenvrij zijn, ze doen zeker niet onder voor glutenvolle brownies. Het pakketje kwam ook gewoon op de aangegeven dag. Een kritisch puntje: op de blondies zat geen witte chocolade op de bovenkant zoals op de foto's op de website wel is te zien, dit vond ik persoonlijk wel jammer. Verder waren de brownies wat kleiner dan ik zelf had verwacht.

Antwoord van Dutch Brownies

Dank je wel voor deze mooie review. Op de blondie had zeker witte chocolade streepjes gemoeten.

• Ellen Hansen

Heerlijke brownies. Leuke brievenbuspost

• Mirellla EIJS
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

Heerlijk, glutenvrij en netjes verpakt

• Francois Dümmer
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

De brownies waren heel erg lekker. Normaal hebben lactose vrije een aparte structuur maar deze waren heel erg lekker.

• Eveline Assies
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

Supercommunicatie , precies geleverd zoals afgesproken , vacuüm en op de datum dat ik wilde

• Lies
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

Mooi verzorgd en zo te horen overheerlijk!!

• Diana Goudswaardt
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

Snel in huis, goed verpakt en overheerlijk!

• Sonja
    Geverifieerde klant van Dutch Brownies

Brownies zijn erg lekker. Jammer alleen dat deze nit apart verpakt worden.