Dutch Plaza

Dutch Plaza

Dutch Plaza is de online shop voor uw consumentenelektronica en gadgets van alle bekende merken. We doen ons best om onze producten tegen de beste prijs aan te bieden om ervoor te zorgen dat het winkelen leuk en voordelig blijft.

De missie van Dutch Plaza is om de klant altijd tevreden te stellen. Onze klanten zijn tevreden met onze klantenservice en de snelle levering. Al onze producten zijn nieuw in doos en origineel.

Onze prijzen zijn zonder verborgen kosten. Wij leveren de bestelde producten binnen 24 uur na het bestellen, hierdoor zorgen wij voor een uitstekende shopping ervaring. Dutch Plaza bezit tevens over een webwinkel keurmerk. Dutch Plaza biedt ook 14 dagen retourbeleid en 24 maanden garantie op de meeste aankopen. Dit is waarom u ons kunt vertrouwen op al uw aankopen.
Filter 398 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 289 met beschrijving

• John Jansen
    Geverifieerde klant van Dutch Plaza

Mooie prijs, snelle en correcte levering, alles volgens afspraak.

• Tom L

Zeer snelle levering!

• Hoe beoordeel je Dutch Plaza?

• Rob Mulder
    Geverifieerde klant van Dutch Plaza

Snelle levering, wat ik wel vreemd vond is dat ik geen bericht heb gekregen dat de xending onderweg was!
    Verder was ket goed ingepakt zodat er geen schade kon ontstaan.
    Alleen jammer dat het oplaadapparaat wordt geleverd met een Amerikaanse stekker, waar ik dus niks aan heb!

• Richard Van stee
    Geverifieerde klant van Dutch Plaza

Na slechte recensie uitleg kunnen geven waarom, door dit telefoontje besloten mijn visie te herzien

• Ernst Ferdinandusse

Levering binnen 1 dag. Goede communicatie

• Eddy Delombaerde

goede naservice

• Troy Nieuwenhuis
    Geverifieerde klant van Dutch Plaza

17e vóór 17 uur besteld, maar niet de volgende dag geleverd zoals beloofd. Vandaag, de 19e, ontvangen.

Ook kwam ik om 16 uur thuis vandaag en lag dat pakketje gewoon voor de deur.

• Sjees van Helden

Snel!

• Gert jan Van dijk

Goede snelle service

• Emine Tsakitsi
    Geverifieerde klant van Dutch Plaza

Heb mijn product nog niet binnen gekregen duurd lang! Donderdag geplaatst