Dutchies
Je telefoon beschermd, je handen vrij en je look stijlvol. Ontdek Dutchies: Handgemaakte leren telefoonhoesjes met verwisselbare straps voor elke stijl, outfit of gelegenheid.
9,6
Filter 3091 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1692 met beschrijving

Taal

• Melanie
    Review voor Dutchies

Drukkertje vh hoesje ging vrij snel open, nagevraagd via de email en kreeg gelijk het aanbod om een nieuw hoesje op te sturen! Super service en vast een uniek geval want de kwaliteit is verder super!

• M
    Geverifieerde klant van Dutchies

Mooi product, goede snelle levering! Enige minpuntje; haakjes brede band laten relatief makkelijk los;(

• Hoe beoordeel je Dutchies?

• Ingrid Bouts
    Geverifieerde klant van Dutchies

Mooie bandolier, al veel complimenten gehad

• Heddeke
    Geverifieerde klant van Dutchies

Snel besteld en ook snel in huis!

• Monique du Pré
    Geverifieerde klant van Dutchies

Snel geleverd in mooie verpakking, ik had de verkeerde maat IPod hoesje besteld, kon het zonder verzendkosten retourneren en wacht nu op de goede case!

• Sandra Van wessel

Zeer tevreden

• Rianne Giepman
    Geverifieerde klant van Dutchies

Netjes en mooi verpakt. Echt een cadeautje!

• Loes
    Review voor Dutchies

Wat een fijne en snelle service. Voordat ik mijn bestelling plaatste, had ik contact opgenomen met de klantenservice. Dezelfde dag kreeg ik een vriendelijk en duidelijk antwoord op mijn vraag.
    Verder een heel mooi product van goede kwaliteit. Binnenkort weer een leuke nieuwe strap bestellen!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Dutchies

snelle levering, super service en super mooi hoesje. Ben er zo blij mee. ( en super leuk met het goede werk jullie doen in Zuid Afrika)

• Sofie

Goede service, mooie (en praktische) hoesjes. Goede kwaliteit🌸

• M van der Werf
    Geverifieerde klant van Dutchies

Mooie accessoires voor je telefoon!

• Angelica
    Geverifieerde klant van Dutchies

Past goed en stevig. Pasjes houder achterkant werkt prima

• Pascalla Trouw-Menger

Blij ei!

• Petra Van der Schot
    Geverifieerde klant van Dutchies

Heel blij met het hoesje en de bijpassende strap. Eindelijk een goede kwaliteit en het ziet er super mooi uit. Bestellen en bezorgen vlekkeloos verlopen. :)

• Caspar Kraetzer

Erg mooi.

• Jolanda van Tol
    Geverifieerde klant van Dutchies

Mooi hoesje en strap! Blij mee!
    Had in eerste instantie een verkeerd hoesje ontvangen en er is zonder problemen een nieuwe opgestuurd! Super service!! 👌🏻

• Annemiek Groos
    Geverifieerde klant van Dutchies

Echt goede kwaliteit en mooi design voor een mooie prijs, heel blij ermee

• Sanne O B

Mooi en zeer functioneel

• Anita Coolen
    Geverifieerde klant van Dutchies

Geweldige service en geweldig product. Echt aan te raden qua kwaliteit en zeker ook qua persoonlijke aandacht TOPPERS!

• C Buring
    Geverifieerde klant van Dutchies

Een hele goede service. Indanks dat ikzelf een foutje had gemaakt kreeg ik toch een gratis retourbon!