Dutchies
Je telefoon beschermd, je handen vrij en je look stijlvol. Ontdek Dutchies: Handgemaakte leren telefoonhoesjes met verwisselbare straps voor elke stijl, outfit of gelegenheid.
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• A Smits

Goede service

• Lydia van de Hee
    Geverifieerde klant van Dutchies

Mooi product en snel geleverd!

• Hoe beoordeel je Dutchies?

• Sandra Woudstra
    Geverifieerde klant van Dutchies

Supermooie straps en uitstekende service!

• Aleida
    Geverifieerde klant van Dutchies

Goede service. Mooi product, niet mijn stijl echter. Snel geld retour.

• Paula van der Knaap
    Geverifieerde klant van Dutchies

Snelle levering, ik had het zo in huis en prachtige straps 🤩

• Imme
    Review voor Dutchies

Superstylish straps om je telefoon op te leuken! Ik was zo blij dat ik deze bredere straps vond: ze dragen heel erg fijn en door alle verschillende designs kan ik mooi wisselen met mijn outfit (ik heb er 3!). De afwerking is prachtig en het materiaal mooi stevig. Ik heb de hoes en de straps nu 3 maanden en de stoffen slijten niet. Zou het zeker aanbevelen!

• Marieke
    Review voor Dutchies

Ik kon mijn telefoonhoesje gelukkig snel omruilen bij Dutchies, degelijk, goede kwaliteit en vriendelijke service. Ben er erg blij mee!

• Manouk
    Review voor Dutchies

Super hippe staps! Mega fijn, zo heb je tenminste altijd je telefoon bij de hand en is het grabbelen in je tas verledentijd! Ik ben fan!

• Mia

Geweldige service!

• Astrid Groeneveld

Snel geleverd

• Annemarijn
    Review voor Dutchies

Blij met mijn dutchies! Nadeel: nu wil ik nog meer straps :-). Heel fijn in gebruik. Wat ik handig vind is dat als je de strap even niet wil gebruiken, bijv om de telefoon toch in je jas te stoppen, je deze er makkelijk af haalt, en dat je telefoon dan wel beschermd blijft. Maar meestal is mijn telefoon nu gewoon altijd binnen handbereik met de strap. En straks in de zomer denk ik al helemaal als je geen jas aan hebt. Super fijn en mooi!

• Carla
    Review voor Dutchies

Verschillende hoesjes en straps al cadeau gedaan, en wat is iedereen er blij mee, Superleuk om te geven, mooi design en een hele mooie look

• Renate
    Review voor Dutchies

Snelle levering! Mooi ingepakt, een feest om cadeau te geven en het gebruik bevalt erg goed

• Ingrid Fijnvandraat

Mooi materiaal, snelle levering

• Lisanne
    Review voor Dutchies

Geweldig mooi en style vol product! Is stevig en het leren hoesje houd fijn vast,
    Mooi en snel verpakt en geleverd!

• Marscha
    Review voor Dutchies

Het pakketje was echt een cadeautje om te openen erg mooi verpakt. Maar dat was niet het enige het telefoon hoesje sluit perfect aan op je telefoon en heeft een super mooie achterkant met een handig vakje waar je makkelijk 2 pasjes in kan doen of iets anders. Ook de Tribal Chevron Strap die ik erbij heb gekocht is super mooi en van hele goede kwaliteit. Ik kan dit product zeker aanbevelen het beste telefoon hoesje wat ik ooit gekocht heb!

• Jeannette
    Review voor Dutchies

Heel blij met het mooie leren tasje incl de straps. Perfecte service en snelle bezorging.

• Mathilde Muis
    Review voor Dutchies

Super mooie kwaliteit. De band is echt lang te verstellen, ook als je groter bent hangt het dus nog steeds mooi om je heen. Ook netjes en snel bezorgd, echt een aanrader
    !

• Marcella Wisman
    Review voor Dutchies

Echt een eyecatcher als je eens een keer wat anders wilt dan een standaard hoesje en wrap. Je kan zelf je wrap uitkiezen. De wrap en hoesje zijn van goede kwaliteit. Kortom een aanwinst voor iedereen met een telefoon. Ik ben er erg blij mee.

• Maartje
    Review voor Dutchies

Goede kwaliteit, snel verzonden en tot in de details netjes ingepakt.