Dutchvapeshop

Dutchvapeshop

U wilt goedkoop een e-sigaret kopen?

De Dutchvapeshop wil kwaliteit en goede producten leveren aan u.
Tegen een scherpe prijs.
Wij zullen u dan ook regelmatig verrassen met leuke kortingsacties.
Wij kiezen er bewust voor om alleen gecertificeerde producten te verkopen, zodat u als klant weet dat er geen Chinese namaakproducten bij ons verkocht worden.
Al onze E-liquids en e-sigaretten en andere accessoires zijn afkomstig van groothandels in Nederland.
Wij zijn zelf enthousiaste vapers, en beiden vonden wij het nogal een ondoorzichtig woud van E-liquids, e-sigaretten en mods om onze smaak te kunnen vinden.
Wij willen u dan ook graag helpen om de juiste smaken of e-sigaret te vinden, en onze service gaat dan ook verder, daar waar anderen stoppen met hun serviceverlening.
U mag altijd contact opnemen met ons als u twijfelt over een smaak, of wat voor u de beste apparatuur is om te kunnen dampen.
Verder mag u van ons verwachten, dat wat vandaag gekocht is voor 18:00 uur, u dit de volgende dag in huis heeft.

Wij willen dat u zich thuis voelt in onze winkel, en staan dan ook open voor uw mening en smaak.
Filter 609 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 425 met beschrijving

• Robert Wubbels
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Ze kunnen je met allevragen op weg helpen, goede klanten service! Mijn producten waren ook goed verpakt binnengekomen.

• Marja Marja Jacobsen
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

ik word hier altijd heel goed geholpen, doordat men goed luistert naar waar je op zoek bent, en krijg altijd het beste advies hierbij. Ik ben nog nooit teleurgesteld thuisgekomen maar wel altijd tevreden gebleven!

• Hoe beoordeel je Dutchvapeshop?

• John Schrier

Snelle levering, gooie producten

• Marjolijn Van der Vaart
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Snelle levering, veel keuze online, en in de winkel zelf goed advies en hulp

• Maurice Van hage
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Super snelle bezorging en niet duur

• Henri van den hoven
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Snel geleverd en goedkoper dan elders!

• Marjan Noorman

• Jody de Vogel

Snelle verzending, goede voorraad

• Jamie van Haperen
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Hele snelle verzending en top kwaliteit en hele goede service!!

• Marie-Louise Bouckaert
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Goede prijs en snelle levering