Dutchvapeshop

Dutchvapeshop

U wilt goedkoop een e-sigaret kopen?

De Dutchvapeshop wil kwaliteit en goede producten leveren aan u.
Tegen een scherpe prijs.
Wij zullen u dan ook regelmatig verrassen met leuke kortingsacties.
Wij kiezen er bewust voor om alleen gecertificeerde producten te verkopen, zodat u als klant weet dat er geen Chinese namaakproducten bij ons verkocht worden.
Al onze E-liquids en e-sigaretten en andere accessoires zijn afkomstig van groothandels in Nederland.
Wij zijn zelf enthousiaste vapers, en beiden vonden wij het nogal een ondoorzichtig woud van E-liquids, e-sigaretten en mods om onze smaak te kunnen vinden.
Wij willen u dan ook graag helpen om de juiste smaken of e-sigaret te vinden, en onze service gaat dan ook verder, daar waar anderen stoppen met hun serviceverlening.
U mag altijd contact opnemen met ons als u twijfelt over een smaak, of wat voor u de beste apparatuur is om te kunnen dampen.
Verder mag u van ons verwachten, dat wat vandaag gekocht is voor 18:00 uur, u dit de volgende dag in huis heeft.

Wij willen dat u zich thuis voelt in onze winkel, en staan dan ook open voor uw mening en smaak.
Filter 986 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 693 met beschrijving

• Jelle Veldhoen

• Jasper Schaper
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Geweldige service alles is duidelijk en goede kwaliwteit

• Hoe beoordeel je Dutchvapeshop?

• Tineke Van der Weide
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Heel snel verzonden via de website. En in de winkel in beverwijk altijd heel goed behandeld

• Bella Vd toorn
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Zijn vriendelijk behulpzaam aan de tellefoon als je opbelde bestelling word goed bezorgd gewoon alles goed daar om 5 sterren ga zo door 👍

• Nynke
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Ik wil mijn bestelling graag terugsturen, maar ik krijg geen reactie.

Antwoord van Dutchvapeshop

Hoi Nynke,

Kijk alstublieft even in uw spambox van de mail. We hebben u dezelfde dag nog een mail gestuurd dat u het pakket naar ons terug kunt sturen.

• Jelleke Fidom
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Zeer snelle levering en alles top in orde!

• Yvonne Dollé
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Altijd een snelle en correcte levering. In de winkel staat er altijd vriendelijk personeel, maar ik bestel liever online.

• Mike Horn
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

Prima service en binnen èen dag geleverd. CHAPEAU

• Gilvenzo Armando Meijer
    Geverifieerde klant van Dutchvapeshop

De vapes zijn heerlijk en zit de heledag in m'n mond

• Jordan Van der Zandt

Goeie service