Duurzaam Spelen
Maak kennis met duurzaam (spelen)
We gaan en staan voor duurzaam, wat betekent dat onder andere de productiewijze voor ons heel belangrijk is. We willen weten door wie het speelgoed gemaakt wordt en onder welke omstandigheden. Ook gaan en staan we voor duurzaam, omdat de materialen waarvan het speelgoed gemaakt is voor ons een belangrijk speerpunt is. We kiezen voor duurzaam speelgoed van zoveel mogelijk natuurlijke materialen, materialen die geverfd zijn met natuurlijke stoffen en afgewerkt zonder schadelijke verf of lak. Tot slot staat duurzaam voor ons ook voor speelgoed dat niet leeftijdsgebonden en genderneutraal is, waardoor het jaren mee kan.

We hebben daarom onder andere speelgoed ingekocht waar je oneindig veel kanten mee op kunt tijdens het spelen, juist omdat het geen vaste 'rol' heeft. Speelgoed met een 'open einde' ofwel open ended speelgoed.

Met veel zorg en aandacht hebben we speelgoed van de mooiste merken ingekocht. Grote merken, maar ook kleine merken van (familie)bedrijven waar alles met zorg en liefde met de hand gemaakt wordt.

Spelen is leren zeggen ze weleens. Hoe mooi is het om al spelend te leren en te ontdekken met het mooiste speelgoed dat ook nog eens goed voor deze wereld en voor je kindje is?! Ofwel, duurzaam spelen!
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021