7,3

• Jarina Caspers
    Review voor Dyslexieshop

Prima service zowel digitaal als telefonisch.

• Nelleke van de Steenoven

Vlotte service

• Hoe beoordeel je Dyslexieshop?

• Tineke Willekes

Werkt vlot

• Julian Bouman
    Review voor Dyslexieshop

Vriendelijke en geduldige medewerkers!

• Anoek
    Review voor Dyslexieshop

Een goede service met erg vriendelijk personeel aan de telefoon.

• Yvonne
    Review voor Dyslexieshop

Aangemeld voor de Nationale dyslexie conferentie JUNIOR. Op het aanmeldformulier moet bij iedere deelnemer een ander emailadres ingevuld worden. Doe je dit niet dan kan je je niet aanmelden. Ik ga met mijn 11 jarige dochter. Zij heeft (uiteraard) nog geen eigen emailadres. Gebeld met de helpdesk waar ik een hele vriendelijke meneer aan de telefoon kreeg. Hij adviseerde me om dan maar een fake emailadres op te geven. Dat heb ik gedaan anders kon ik de aanmelding niet afronden. Een prima oplossing dus. Maar het verdient niet de schoonheidsprijs.
    Verder mis ik aanvullende informate over de dag zelf. Krijg ik de kaartjs per email toegestuurd? Of per post? Ik heb wel een bevestigingsmail gehad maar die maakt het verhaal niet duidelijker.

• JeroenB
    Review voor Dyslexieshop

Goed uitleg over de keuze van product, na enige twijfel over twee producten uitstekende uitleg gekregen van medewerker klantrelatie. We hebben met jullie hulp een goede keuze gemaakt. Dank

• Diana van den Berg
    Review voor Dyslexieshop

Fijne uitleg over de verschillende producten voor mijn zoon met dyslexie. We gaan met school in gesprek.

• Jeroen
    Review voor Dyslexieshop

Webversie gekocht, dan verschijnt er een ouderwets invulformulier dat je moet printen, tekenen en weer terugsturen. Dan wordt er contact opgenomen om een account te activeren. ......... het is 2018!

• Michael
    Review voor Dyslexieshop

Ik wil graag van het lopende abonnement af en heb daarbij voorgesteld om het verschil in tarief van een kortlopend en een vijfjarig abonnement te vergoeden over de huidige looptijd van het abonnement. Dit is niet mogelijk, heb voor 5 jaar getekend en dien deze 5 jaar 'uit te zitten'. Geen coulance en er wordt niet meegedacht. Jammer

• Gerner
    Review voor Dyslexieshop

Heb een update op DVD besteld maar dit leveren ze niet eens uit. Ook informeren ze ons als klant niet, maar op het moment dat we klagen niets ontvangen te hebben moeten we genoegen nemen met een ander product dan ons is aangeboden.