E-Supply

Lidmaatschap per 29-03-2017 stopgezet

9,3

• Vivian
    Review voor E-Supply

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik heb een Magsafe 2 en een lightings usb kabel besteld, beide zijn met normaal gebruik kapot gegaan. Voor de Magsafe 2 heb ik een vervanging toegestuurd gekregen die ook kuren vertoond. Wanneer er over defecte producten wordt gemaild, wordt er gesuggereerd dat de klant liegt.

• Piet-Hein
    Review voor E-Supply

Donderdag besteld, nog steeds niet geleverd (zondag). Telefoon nemen ze niet op en op email wordt niet gereageerd!! Blijkt storing te zijn. Product wel ontvangen incl excuses...kan gebeuren

Antwoord van E-Supply

Alles in tevredenheid geleverd?

• Jack
    Review voor E-Supply

Ander artikel gekregen dan omschreven en anders dan de foto's.
    Dit zou het e-supply hoverboard zijn van goede kwaliteit en de betrouwbare Samsung accu echter ik krijg blijkbaar een goedkoper exemplaar en binnen 3 weken defect.
    Bedrijf is niet te bereiken en na 3 x bellen op verschillende dagen en daarbij mijn 06 nummer ingesproken nog steeds geen reactie. Inmiddels artikel retour echter geen garantie omdat een verzegeling zou zijn doorbroken. Een klein stukje papier met de dikte van een postzegel wat over een naad is geplakt is blijkbaar een reden om verstoppertje te spelen.
    Snel verkopen, klant de schuld geven bij problemen en weer verder gaan...ondertussen genieten van de bescherming van Bol.com want daar mogen zij verkopen. Erg misleidend aangezien Bol.com toch een betrouwbaar gevoel en zekerheid geeft bij de consument.
    Maar blijkbaar heeft Bol.com nu ook een andere koers gekozen..

• Veerle
    Review voor E-Supply

Hele snelle service en mooie prijs kwaliteit

• Yvette
    Review voor E-Supply

Duidelijke product beschrijving - geode communicatie na entijdens aankoop en volgende dag meteen in huis.

• Joke

Vlotte correcte levering

• Henk
    Review voor E-Supply

goede website. Snelle service het was me niet meteen duidelijk dat ik ook direct via ideal kon betalen.

• Vincent Jansen
    Review voor E-Supply

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Roxanne
    Review voor E-Supply

Snelle service en prima product (iphone sportarmband)

• Stan
    Review voor E-Supply

Mooie moshi producten, snelle en goede service! Het wachtmuziekje werkte erg op mijn zenuwen. Gelukkig werd ik netjes geholpen met mijn vraag voor het desbetreffende product.

• Li-janne

• Han
    Review voor E-Supply

Perfecte, snelle en heldere service

• Brouwer
    Review voor E-Supply

Super, dat je tot 23:00 your kunt bestellen met levering de volgende dag. Ook erg leuk dat ik een uur na bestelling een fototje kreeg van mijn order in een bestelmandje! Product was verder zoals beloofd.

• M.Bos

Waarmaken belofte
    Goede kwaliteit

• Hans
    Review voor E-Supply

Ik heb verder geen opmerkingen.

• cor
    Review voor E-Supply

Snel goed verpakt communicatie Controle of het adres op de verpakking staat

• Gerard
    Review voor E-Supply

Bestelde op Zondag en had het maandag al in huis met de pakketdienst! Hoesje voldoet helemaal aan mijn wensen en ben hiermee in m'n nopjes... Korting

• Anoniem
    Review voor E-Supply

Geweldige service. Product deed niet wat het moest doen en na 1x op en neer mailen met de klantenservice werd de volgende dag het product opnieuw geleverd. Service die zeer gewaardeerd wordt!!

• Saskia
    Review voor E-Supply

Zeer goede service toen ik contact opnam met klantenservice over bestelproces en hele snelle levering, dikke aanrader!

• Salome
    Review voor E-Supply

Snel, trackable en goeie service