E-rookshop.nl

Lidmaatschap per 06-01-2017 stopgezet

8,9

• Paul van Oojen
    Review voor E-rookshop.nl

Tevreden! Spullen snel in huis.

• w Brugman

Uitstekend.

• Gerda Töpfer
    Review voor E-rookshop.nl

Wordt snel bezorgt. Alleen als je vragen stel via een mail is mijn ervaring dat ik er nog steeds geen antwoordt op heb gekregen. Dat is jammer!

• Gerrit Verhoef
    Review voor E-rookshop.nl

Goede service, snelle levering.

• Mario Badzurek
    Review voor E-rookshop.nl

Snelle en duidelijke afhandeling.

• Harm Stirnberg

goede en snelle service

• Wilma Hahnraths
    Review voor E-rookshop.nl

Goed en snel en prima verpakt geleverd in de brievenbus.

• Han Strijker.tel:0636170082

Hallo.
    Bij deze wil ik jullie bedanken voor de bestelling het was net Overtoom binnen een dag had ik alles netjes in huis,en kon ik weer fyn Dampen.
    Mijn ervaring klantvriendelijk goede service en kwaliteit. Afz:Hannes.
    Ps:als er een hoesje bij is zou mooi zijn.(zwart).
    En als er een aantal aanbiedingen zijn hoor en lees dit graag.
    Afz;De Drent uit steenwijk Hannes.⚘

• Peter Janssen

Heel tevreden. Bestelling stond klaar

• joke j maagendans
    Review voor E-rookshop.nl

ik zit nog steeds te wachten op mijn e sigaret die ik besteld en betaald heb krijg geen gehoor

Antwoord van E-rookshop.nl

Beste mevrouw Maagendans,

Wij hebben u 3 x gebeld, en twee keer gemaild.
    Als u niet reageert en/of de telefoon niet beantwoord of terug belt kunnen wij u jammer genoeg niet helpen.

Neemt u even aub telefonisch contact met ons op.
    0452056977

• Erwin Raemaekers

Goed.

• Dave

Fijne winkel.

In het verleden ging er helaas erg veel mis. Je kreeg regelmatig spul dat je niet besteld had.

De laatste tijd eigenlijk hier geen problemen meer mee gehad dus dat is erg positief.

De service is ook top! Zoals het moet zijn. Ze doen moeite en gemaakte afspraken worden niet vergeten! Mail correspondentie verloopt ook snel.

Zeker een aanrader.

• H. B
    Review voor E-rookshop.nl

De liquids kwamen lekker snel , maar waren allemaal helemaal nat. Waarschijnlijk heeft er eentje gelekt. Alles was plakkerig. Volgende keer beter.

• Willem
    Review voor E-rookshop.nl

Uitstekende en snelle service.

• Henk
    Review voor E-rookshop.nl

Misleiding!!! Vooral als de medewerker geen gehoor meer geeft als je de geleverde spullen terug wilt sturen. Echt slechte klantvriendelijkheid.

Op de website bij batterij verkoop is het belangrijk dat het aantal stuks per bestelling wordt getoond. Op de afbeelding staan vier batterijen en mijn verwachting is dat ik er dan ook vier krijg voor die prijs. De prijs verhouding tot vier stuk was goed maar ik kreeg maar één batterij.

Antwoord van E-rookshop.nl

Beste Henk,

Wij vinden deze kritiek niet terecht, u kunt namelijk uw product gewoon aan ons terug sturen. E-rookshop, Vivaldipassage 12, 6371 LL Landgraaf.

En als u bij elke reclame wat u dagelijks op tv ziet, alles erbij zou krijgen wat er te zien is dan zouden er veel bedrijven misleidend zijn. Tevens kan ik uit u verhaal halen dat u weet wat de prijzen zijn van de batterijen die u hebt besteld, het was dan een kleine stap geweest om eerst een mail te sturen of deze prijs wel klopte voor 8 batterijen. Want Inderdaad de prijs was goed per stuk en niet per 4..... Als u u de batterijen aan ons ongebruikt terug stuurt zorgen wij voor een juiste terug betaling.

Vriendelijke groet,

Team E-rookshop

• Jolanda
    Review voor E-rookshop.nl

Leuke prijsjes en aanbiedingen!
    Goede service! Zodra er iets niet helemaal goed is gegaan, wordt dat direct opgelost!

• willem welters
    Review voor E-rookshop.nl

in het verleden al klant geweest bij E-rookshop.
    na een terugval op het ouderwetse roken toch maar weer aan het dampen geslagen en weer bij E-rookshop aanbeland.
    was toen al en nu nog steeds een goed bedrijf met prima service , snelle levering , een groot assortiment en mooie overzichtelijke site.

• Ray Vermey
    Review voor E-rookshop.nl

Helaas kwam mijn bestelling , hoewel op tijd besteld, niet zoals op de website staat de volgende dag aan maar pas later.
    Wel is de telefonische bereikbaarheid goed en de hulp vriendelijk.