E-scooters Texel

E-scooters Texel

Duurzaam Texel ontdekken op één van onze E-Scooters.

Op Texel waait het altijd! Hoewel het eiland prachtig is om te ontdekken op de fiets, vergt het vaak veel energie. Op één van onze elektrische scooters trotseer je de wind zonder problemen en kun je op relaxte wijze alle hoogtepunten en bezienswaardigheden bezoeken.

Boek nu je avontuur op Texel!

Lidmaatschap per 05-10-2022 stopgezet

9,7
Filter 793 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 542 met beschrijving

Taal

• Joke den Boer
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Dat was een beetje jammer dat wij om 9 uur voor de deur stonden en er niemand was. Dus aanbellen, geen reactie. Dus telefonisch contact gezocht en uiteindelijk kwam er na verloop van tijd iemand. Er was een storing met de computer waardoor de reservering niet te zien was!!!! Maar naar mijn mening zorg je dan sowieso dat je er om 9 uur bent. Verder was het een hele leuke ervaring. Echt aan te raden!!!! Jammer van dat minpuntje!!!

• Annemiek Veeninga

Slecht !
    Ik heb vorige week 5 e scooters gereserveerd en er ook voor betaald.
    Ik werd door jullie gebeld dat de reservering niet door kon gaan en mijn geld terug geboekt zou worden.

Meerdere malen contact gezocht en gehad. En nog geen geld ontvangen !!
    Graag mijn 115 euro terug.

• Nicole Kerstholt
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Wat een leuk bedrijf! Vriendelijk personeel, prachtige e-choppers en zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Je huurt de e-choppers voor 4 uur, dat is lang genoeg om veel van het eiland te te zien én onderweg ook nog te kunnen genieten van een pauze voor een mooi uitzicht of een hapje en een drankje.
    Wel zou ik overwegen om toch ook mooie routes mee te geven (via een app ofzo). Vooral erg handig voor mensen die het eiland helemaal niet kennen en geen idee hebben waar de mooie plekjes zijn.

• Michael
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Super service vriendelijk personeel je krijgt super goede uitleg en de prijs is super je krijgt waar voor je geld ik huur er weer keer 1 daar als weer in Texel ben

• Marcelle Vuursteen
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Een geweldige ervaring om met een e-scooter Texel te verkennen.

• Ton
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Veel keuze in soorten scooters. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging bedrijf is ideaal als startpunt voor een tochtje met E scooter. Aanrader!

• Natalie Voois
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Goed uitgelegen,vriendelijke jonge man,leuke route,goede service.

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Natalie
    . We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Klaas Hoekstra
    Review voor E-scooters Texel

Snelle uitleg helder verhaal

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Klaas. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Pauline Vissers
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Vriendelijke service. Vóór vertrek een korte maar duidelijke uitleg. Op de site van e-scooters Texel staan 3 mogelijke routes uitgestippeld. Leuk!

Antwoord van E-scooters Texel

Bedankt voor de review Pauline, het doet ons goed dat je een leuke ervaring hebt gehad bij ons. We doen er alles aan om iedereen zo duidelijk uit te leggen hoe werkt. We hopen je snel nog een terug te zien bij ons op Texel!

• Chantal Koot
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Was geweldig leuke ervaring, echt een aanrader. ook voor mensen die normaal op een gewone fiets zouden stappen ;-)
    Service en de eigenaar goed en enthousiast. DOEN......!

Antwoord van E-scooters Texel

Wij vinden het enorm leuk om te horen dat je een topdag hebt gehad Chantal. We doen er alles aan om iedereen dezelfde ervaring te geven als jij. We hopen je snel nog eens terug te zien.

• Ester Poelhekken
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Mooie e-scooters, vriendelijke service, mooie routes over het eiland. Een echte aanrader.

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Ester. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Linda Prast

Perfecte service!

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Linda. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Rene van der Meij

Makkelijk online bespreken

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Rene. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• B Moens
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Aardige kerel en goede uitleg

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad B Moens. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• michel brink
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Goede service en vriendelijk personeel

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Michel. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Joar Bakelaar
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Vriendelijke jongen en duidelijke uitleg. Doordat een stekkertje er niet goed inzat liep de scooter iets snelle leeg als de andere...na gebeld te hebben werd een volle accu gelijk geregeld en ter plaatse omgewisseld. En de verloren tijd mochten we gewoon langer wegblijven..
    Al met al...bellen we dit adres volgende keer weer

Antwoord van E-scooters Texel

Bedankt voor de goede review Joar! We zijn blij dat ondanks het voorval met de stekker en de lege accu je alsnog een leuke ervaring heb gehad. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen

• Driek De beij
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Leuk om een keer te doen, lekker relaxed over het eiland

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Driek. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Ellen Sprengers
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Vriendelijk en gezellig ontvangen. Duidelijke uitleg en spontaan geholpen

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Ellen. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Remco H
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Fantastisch uitje. Enthousiasten mensen bij dit bedrijf. Zowel klanten als personeel.

Antwoord van E-scooters Texel

We zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad Remco. We hopen je binnenkort weer te zien. Bedankt!

• Sonja Gorter
    Geverifieerde klant van E-scooters Texel

Goede service, alleen jammer dat de bike van mijn vrouw 5 km harder ging..... maar het plezier was er niet minder om.

Antwoord van E-scooters Texel

Goed om te horen dat ondanks het het snelheidsverschil alles goed is gegaan Sonja. We hopen je snel weer terug te zien op het prachtige eiland Texel!