EScooterSpecialist

EScooterSpecialist

EScooterSpecialist, dé specialist in elektrische scooters! Heb je de elektrische scooter gevonden die bij jou of jouw bedrijf past? Dan leveren wij hem gratis op het afgesproken adres af! Afrekenen kan in een keer, maar ook tot 36 termijnen.

• Aad
    Geverifieerde klant van EScooterSpecialist

Correcte en snelle service. Ze hebben ons heel erg goed geholpen

Antwoord van EScooterSpecialist

Hoi Aad, bedankt voor je review. Veel (rij)plezier met de DJJD E Avantgarde!

• Jeanette

Goede klantvriendelijke service

• Hoe beoordeel je EScooterSpecialist?

• Peter
    Review voor EScooterSpecialist

Goede prijs en deze mam komt zijn afspraken na

Hoi Peter,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier en veilige kilometers met de Q3 gewenst!

Bas | E Scooter Specialist

• Yves Mottoul
    Review voor EScooterSpecialist

Duidelijke info. Zeer klantgericht. Heel goede aflever- en naservice gehad.
    Een duidelijke aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een EV oplossing in scooter of motorfiets.
    De NewBot Storm S is een geweldige motorfiets met goede rijeigenschappen. Mooi afgewerkt en de volwaardige look en feel van een zware motorfiets. Aangename zithouding die uitnodigt om uitstapjes te doen. Ook vermogen is meer dan goed om vlot in het verkeer te bewegen en een echte moto ervaring te beleven. Kortom een aanrader, zelfs voor ervaren rijders.

Antwoord van EScooterSpecialist

Hoi Yves, Bedankt voor deze mooie review! Veel (rij) plezier met jouw Newbot Storm S gewenst!

• Karel
    Review voor EScooterSpecialist

Zeer vriendelijk en behulpzame verkoper.
    Moto e odin is niet zonder kinder ziekten, maar voor de prijs kan je niet veel opmerken denk ik.

Hoi Karel,

Bedankt voor je review! Nog veel plezier met jouw DJJD E Odin!

Ps. ik neem nog even contact met je op ivm de 'kinderziekten'

Bas | E Scooter Specialist

• Jan Meerbeek
    Geverifieerde klant van EScooterSpecialist

Contact verliep prima en de kleine onvolkomenheden aan de motor werden snel verholpen.

Hoi Jan,

Bedankt voor je review! Veel plezier en veilige kilometers gewenst met jouw DJJD E Odin!

Bas Bakker | E Scooter Specialist

• Valentijn
    Review voor EScooterSpecialist

Er werd goed geholpen met mijn vragen en je merkte dat de eigenaar echt verstand had van zijn assortiment

Hoi Valentijn,

Fijn dat al je vragen naar wens beantwoord zijn. Als je nog meer vragen hebben, horen we het graag! ;-)

Bas

E Scooter Specialist

• Danny Van Drunen
    Review voor EScooterSpecialist

Heb hier een DJJD E Cashmere scooter gekocht en alles is super geregeld. Ook de scooter bevalt top!

Hoi Danny,

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is!
    Veel plezier met jouw nieuwe DJJD E Cashmere!

Team E Scooter Specialist