De audicien heeft me in een behandeling van mijn oorproblemen afgeholpen. Hij heeft een dikke prop oorsmeer uit mijn linkeroor verwijderd en mijn rechteroor ook schoongemaakt. Het is geen vervelende behandeling. Het is zeer effectief. Ik heb ook goede adviezen gehad.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul
- Caroline Kuppens
Super fijne mensen die je helpen. Met mijn oorklacht kan ik altijd snel een afspraak gemaakt worden waardoor ik minder pijn heb en hou. Ze zijn vakkundig en leggen goed uit wat ze gaan doen.
Hoe zou je EarwaxShop beoordelen?
- Vera
Ik kan deze behandeling van harte aan iedereen aanbevelen! Met veel geduld en toewijding werd de behandeling gegeven. En ik heb het idee dat ik bijna nog beter hoor dan ik ooit heb gehoord!!
- Els
Fantastisch geholpen! Mijn beide oren zaten dicht en de huisarts had geen tijd. Kon gelijk terecht en heb de laatste jaren niet meer zo goed gehoord als ik nu doe!!!
- Mario
Prima alternatief voor uitspuiten. Hooguit een beetje een kriebel gevoel bij het uitzuigen. Het is helaas wel prijzig.
- Sascha
Wij zijn heel kundig geholpen in Heemstede. Mijn dochter was een beetje angstig maar Sebastiaan ging daar heel relaxt mee om waardoor het allemaal reuze mee viel voor haar. Mocht het nodig zijn, komen we zeker terug!