Eastwood Essentials

Eastwood Essentials

Eastwood Essentials, omdat elke vrouw af een toe een leuk kadootje verdient! Leuke kleding, mooie accessoires, verzorgingsproducten en woonaccessoires. Alles leuk en persoonlijk ingepakt. Echt een feest om te ontvangen!
  • Manon
    Review voor Eastwood Essentials

Ik was op zoek naar een last minute cadeautje voor de leidsters van mijn dochtertje, omdat een andere bestelling elders te laat kwam! Gelukkig kon Kristel mij verder helpen en was het dezelfde dag nog prachtig ingepakt, en kon ik het ophalen! Zo blij mee! Dankjewel!

Super fijn dat ik je heb kunnen helpen Manon!! :) Liefs Kristel

• Eefje
    Review voor Eastwood Essentials

Snelle levering en superleuk ingepakt! Blij met de panty, goede kwaliteit.

Antwoord van Eastwood Essentials

Hi Eefje, dankjewel!! Je kunt de panty gelijk goed gebruiken met dit koude weer! Veel plezier ervan! Liefs Kristel

• Hoe beoordeel je Eastwood Essentials?

• Cindy Kuppen
    Geverifieerde klant van Eastwood Essentials

Super snel !! Dankjewel voor het leuk ingepakt doosje.

Antwoord van Eastwood Essentials

Graag gedaan Cindy! Heel lief! Mocht ik nog eens iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag! Liefs Kristel

• Femke
    Review voor Eastwood Essentials

Voor het eerst een bestelling (fleece panty) gedaan en ben er heel erg blij mee! Toen ik twijfelde over de maat heeft Kristel me goed geholpen door me van meer informatie te voorzien. De bestelling zelf wordt als een echt cadeautje verpakt en geleverd!

Antwoord van Eastwood Essentials

Dankjewel Femke en super fijn dat je er blij mee bent! Daar ga je super veel plezier van hebben!! Enjoy! Liefs Kristel

• Ingrid
    Review voor Eastwood Essentials

Leuk assortiment! Na bestelling snelle reactie om af te spreken om de bestelling op te halen. Bedankt Kristel!

Lief Ingrid! Veel plezier met je mooie riem! Liefs Kristel

• Allard van Dijk
    Geverifieerde klant van Eastwood Essentials

Mooie armband en goede communicatie

Antwoord van Eastwood Essentials

Dankjewel voor je review Allard en heel veel plezier van je armband! Liefs Kristel

• Fatma
    Review voor Eastwood Essentials

Voor het eerst besteld, en was zeer snel levering! Jumpsuit zit echt top, ben er super blij mee. Top service ❤️

Antwoord van Eastwood Essentials

Super fijn dat je blij bent met je jumpsuit! Dankjewel heel lief! xxx Kristel

• Aukje
    Review voor Eastwood Essentials

Geweldige service en goede kwaliteit, ben erg blij met de mooie tas! ☺️

Antwoord van Eastwood Essentials

Dankjewel Aukje wat fijn dat je er blij mee bent! Veel plezier ervan! Liefs Kristel

• Wendy
    Review voor Eastwood Essentials

Leuke haarbanden gekocht in verschillende kleurtjes echt een aanrader

Wat fijn dat je er blij mee bent! Veel plezier met je haarbanden! Liefs Kristel

• Astrid
    Review voor Eastwood Essentials

Echt een cadeautje voor jezelf om te ontvangen met leuke extra’s en mooi ingepakt!!

Dankjewel lieve Astrid fijn dat je er blij mee bent! Liefs Kristel

• Laura
    Review voor Eastwood Essentials

De producten zijn goed en precies zoals omschreven op de site….de service is uitstekend en lekker snel. Kom zeker snel terug voor een volgenden bestelling.

Antwoord van Eastwood Essentials

Wat lief Laura dankjewel voor je review! En fijn dat je blij was met je pakketje! Ik help je graag voor een eventueel volgende bestelling! :) Liefs Kristel

• Marloes
    Review voor Eastwood Essentials

Snel geleverd, artikel precies zoals verwacht, lief persoonlijk kaartje erbij, leuk ingepakt, fantastisch!

Antwoord van Eastwood Essentials

Fijn dat je er blij mee bent Marloes! Veel plezier van je mooie sjaal! Liefs Kristel

• Manouk Hegger-Hendriks
    Geverifieerde klant van Eastwood Essentials

Leuk ingepakt, wat een kadotje!

Lief Manouk, fijn dat je er blij mee was! :) Liefs Kristel

• Ilona Luijten
    Review voor Eastwood Essentials

Wat heb ik vooraf een goed advies gekregen van Kristel! Ze is duidelijk in wat kan en het beste bij je past!
    Ze denkt mee als iets niet gelijk op voorraad is en de service is top!
    Snelle levering en met zeer veel aandacht tot een mooi cadeaupakket ingepakt. Echt iets waar je trots op bent!
    Ik heb bij Kristel amber zeepjes gekocht en ben daar zeer over te spreken! Ze geuren heerlijk! Ook de bijpassende schaaltjes staan te shinen op tafel!

Antwoord van Eastwood Essentials

Wauw dankjewel lieve Ilona voor je fantastische review! Ik heb je met alle liefde geholpen!! Zo fijn dat je er blij mee bent! Liefs Kristel

• Kyra Vizzarri
    Geverifieerde klant van Eastwood Essentials

Na ontzettend fijn en vriendelijk contact een super leuk pakketje ontvangen. Onwijs blij mee! Hier kom ik zeker terug!

Fijn om te horen Kyra! Dankjewel!! Geniet ervan! Liefs Kristel

• Aafke
    Review voor Eastwood Essentials

Snelle en nette levering, leuk cadeautje erbij gekregen!

Fijn dat je er blij mee bent Aafke! Geniet ervan! Liefs Kristel

• Petra
    Review voor Eastwood Essentials

Mooie persoonlijke service. Goede kwaliteit producten. Snelle levertijd.

Antwoord van Eastwood Essentials

Dankjewel Petra voor je review! En heel vele plezier van je geurblokjes! Liefs Kristel

• Gini
    Review voor Eastwood Essentials

's Morgens besteld, 's middags in huis! Heel netjes ingepakt mét een verrassing erbij! Leuk en professioneel!

Antwoord van Eastwood Essentials

Dankjewel Gini! Hopelijk heb je al veel plezier gehad van je mooie tuniek!

• Astrid
    Review voor Eastwood Essentials

Leuke & originele producten! Juf blij gemaakt met vrolijke kaarsen die ook nog eens een maatschappelijke bijdrage leveren. En voor mezelf een lekker zeepje besteld. Fijne service: persoonlijk, attent en alles heel feestelijk ingepakt.

Antwoord van Eastwood Essentials

De juf zal heel blij geweest zijn! Dankjewel voor je mooie review! Liefs Kristel

• Ellen
    Review voor Eastwood Essentials

Kristel heeft mooie producten in de webwinkel. Ze neemt de tijd voor je om dingen uit te leggen en denkt goed met je mee. Ik ben heel vriendeijk geholpen en de bestelling was leuk ingepakt met daarbij een kleine attentie. Ik bestel hier zeker weer!

Antwoord van Eastwood Essentials

Super lief Ellen heel graag gedaan was gezellig dat je er was!