Echtetegelkachels.nl

Echtetegelkachels.nl

Echtetegelkachels.nl biedt u echte, handgemaakte chamotte tegelkachels en keramische houtkachels voor uw huis. Chamotte tegelkachels zijn een bijzondere variant van metselwerkkachels die bekendstaan om hun uitzonderlijke efficiëntie en warmteopslagcapaciteit.
9,0

• Lotte
    Review voor Echtetegelkachels.nl

We hebben onze tegelkachel vorige week ontvangen en zijn er ontzettend blij mee. Hij is prachtig en verwarmt perfect. Onze vrienden vroegen waar we hem gekocht hebben, dus er komt mogelijk een nieuwe klant jullie kant op. Dank jullie wel!

Antwoord van Echtetegelkachels.nl

Dank u, Lotte! Fijn om te horen dat u blij bent met de tegelkachel.

• Willemien
    Review voor Echtetegelkachels.nl

We waren enorm blij met de tegelkachel. Prachtig exemplaar. Maar helaas kon de kachel onze kamer niet warm maken. We hadden een kachel van 9kw. Dus dat zou wel genoeg moeten zijn voor een normale kamer grootte. Maar alle warmte gaat direct via de pijp naar buiten. Binnen in de kamer wordt het niet warm genoeg (17,5 °) Je stookt vooral voor de mussen. Bij nader inzien een miskoop dus. We nemen ons verlies....

Antwoord van Echtetegelkachels.nl

Geachte Willemien, Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de prestaties van de Nick Tegelkachel. Tot op heden hebben we geen enkele klacht hierover ontvangen. Wij zijn van mening dat het probleem mogelijk te maken heeft met een te sterke trek van de schoorsteen.

• Hoe beoordeel je Echtetegelkachels.nl?

• Femke L
    Review voor Echtetegelkachels.nl

Super contact, zij kunnen er niks aan doen dat DHL een vreselijk bedrijf is, maar de communicatie daaromheen met echtetegelkachels was super

• Bram
    Review voor Echtetegelkachels.nl

Wij zijn erg blij met onze nieuwe Noah Tegelkachel. Het ziet er nog beter uit dan op de foto's en het werkt echt goed. Onze woonkamer is warm en gezellig.

Antwoord van Echtetegelkachels.nl

Bedankt Bram. Veel plezier met de tegelkachel!

• Stefan
    Review voor Echtetegelkachels.nl

We hebben onlangs de Goliat tegelkachel gekocht, het is prachtig en we zijn zeer tevreden met de verwarmingscapaciteit. We gebruikten eerder een metalen kachel, maar die zijn niet eens te vergelijken. De Goliat verwarmt de hele ruimte en straalt voortdurend warmte uit. TOP PRODUCT!!

Antwoord van Echtetegelkachels.nl

Dank je wel, Stefan! Goliat is echt prachtig, veel plezier ermee!

• Roel
    Review voor Echtetegelkachels.nl

Mooie prijzen en goede service!Echt mooie kwaliteit!

Antwoord van Echtetegelkachels.nl

Bedankt, Roel. Veel plezier met je tegelkachel!