Eco-bouwmaterialen

Eco-bouwmaterialen

Eco-bouwmaterialen is een complete eco-bouwmarkt gespecialiseerd in ecologische, natuurlijke, bio based en duurzame bouwmaterialen. Wij leveren duurzame producten die door hun hoge kwaliteit garanties bieden.

Voor welk product dan ook hebben wij een duurzaam alternatief: of het nu gaat om verf, stuc, isolatie, verwarming of plaatmateriaal voor de consument en aannemer. Eco-bouwmaterialen is dé plek voor mensen die bewust met duurzame materialen willen verbouwen en inrichten!
  • Geertje
    Review voor Eco-bouwmaterialen

In eerste instantie veel te lang (10 dagen) moeten wachten op een kleine bestelling (kleurenkaart). Nadat ik daarover gemaild had kreeg ik een plezierige en inhoudelijke reactie terug, met uitleg waar in het distributieproces het misliep en wat ze eraan gaan doen. Dat is erg prettig. Nu hoop ik dat als ik de verf ga bestellen die wel snel verzonden kan worden.

• Arian
    Review voor Eco-bouwmaterialen

Snelle levering maar was niet volledig, hebben het gelijk recht gezet met een spoedlevering. Professioneel en duidelijke site.

• Hoe beoordeel je Eco-bouwmaterialen?

• Jorg van den Broek
    Review voor Eco-bouwmaterialen

Alles van begin tot einde gaat snel, professioneel en 'wordt gedaan'.
    Advies, terugbellen, bestelling verweren en tijdig leveren. Dank !!

• Eline
    Review voor Eco-bouwmaterialen

Isolatiemateriaal besteld (4 rollen Metisse), producten zijn goed, netjes verpakt, op tijd geleverd en van te voren een mail ontvangen met de leverdag. Goede service!

• Josje
    Review voor Eco-bouwmaterialen

Super snelle service en uitgebreid vakkundig antwoord op al mijn vragen. Fijn om er ook langs te kunnen gaan en alles even in real life te zien.