Ecobusters
Ecobusters is dé webwinkel met innovatieve producten op het gebied van vliegenoverlast en insectenbestrijding. De Ecobusters producten zijn bijzonder effectief, eenvoudig in het gebruik en bovendien op 100% natuurlijke basis, dus milieuvriendelijk.

Als Ecobusters staan we voor effectieve en professionele producten. Daarnaast garanderen wij een klantenservice die voor haar klanten klaarstaat.
huis & tuin dierenbenodigdheden insecten bestrijding
8,9
Filter 500 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 499 met beschrijving

Taal

• JEANET

Werkt goed

• patrick huurdeman
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Het product doet goed zijn werk

• Hoe beoordeel je Ecobusters?

• Peter
    Review voor Ecobusters

Een werkend systeem om overlast van vliegen buiten te houden ! Het resultaat is verbluffend; geen vieze vliegen op stal of in huis! En vandaag besteld, overmorgen in huis!

• Chris
    Review voor Ecobusters

Snelle levering, echt een aanrader tegen vliegen, zowel in huis als bij de kennels.

• Elke
    Review voor Ecobusters

Voor elke paard zijn de insecten jaarlijks een terugkerende hel, maar in extremis voor paarden met zomereczeem. De Ecobuster hangt nu een 5-tal dagen in onze stal en lijkt wat soelaas te bieden. De bijgeleverde instructies waren duidelijk en in no time was de Ecobusters geïnstalleerd. So far, so good! Wij (en onze paarden) zijn er tot nog toe erg blij mee.

• Ineke
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snelle levering en de ecobusters tegen vliegen werkt hier super op stal en in huis

• charl van coolwiijk
    Geverifieerde klant van Ecobusters

top levering zeker met gls

• cm van Vlastuin
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Altijd zeer snel geleverd...Top bedrijf.

• Marlous
    Review voor Ecobusters

Snelle levering, fijn spul voor de vliegen in huis. Als je dit gebruikt heb je geen last meer van vliegen zelf niet als je tussen de paarden woont!!!

• AtBH

Prima service

• Gerdjan ten Elsen
    Review voor Ecobusters

Net zoals de vorige keer.......de bestelling werd snel geleverd.
    Onze vaste site voor dit artikel

• Melvin
    Review voor Ecobusters

Werkt super en een snelle levering ga zo door !

• Otto
    Review voor Ecobusters

Na jaarlijks gebruik nog steeds tevreden met ecobusters . Nabestellen gaat vlot.

• Isabel

Vlugge levering, top product

• Mies

Zeer tevreden!

• Annemiek
    Review voor Ecobusters

Werkt perfect en snelle levering!

• Patricia Speelman

Perfect product snelle levering

• Tevreden Klant
    Review voor Ecobusters

De bestelling kwam vlot en de vliegenspray werkt uitstekend! Na contact te hebben gehad met Ecobusters heb ik nu ook de gele vliegenval besteld. Ik ben benieuwd :-)!

• Rens Haan

Goud waard!

Dit product werkt snel, effectief, kortom een perfect product. De prijs voor dit product is het dan ook met recht waard.

Zonder meer een snelle levering en het product is absoluut met meer dan geweldig resultaat toegepast bij ons thuis.

• Maurice
    Geverifieerde klant van Ecobusters

goed product , maar erg duur . Kreeg ACHTERAF een kortingsbon voor inschrijven op de nieuwsbrief , die had ik wel VOORAF willen ontvangen, maar was ACH|TERAF ook niet te crediteren, dwz ik kreeg niet eens reactie op mijn verzoek