Ecobusters
Ecobusters is dé webwinkel met innovatieve producten op het gebied van vliegenoverlast en insectenbestrijding. De Ecobusters producten zijn bijzonder effectief, eenvoudig in het gebruik en bovendien op 100% natuurlijke basis, dus milieuvriendelijk.

Als Ecobusters staan we voor effectieve en professionele producten. Daarnaast garanderen wij een klantenservice die voor haar klanten klaarstaat.
huis & tuin dierenbenodigdheden insecten bestrijding
8,9
Filter 494 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 493 met beschrijving

Taal

• Ineke
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snelle levering en de ecobusters tegen vliegen werkt hier super op stal en in huis

• charl van coolwiijk
    Geverifieerde klant van Ecobusters

top levering zeker met gls

• Hoe beoordeel je Ecobusters?

• cm van Vlastuin
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Altijd zeer snel geleverd...Top bedrijf.

• Marlous
    Review voor Ecobusters

Snelle levering, fijn spul voor de vliegen in huis. Als je dit gebruikt heb je geen last meer van vliegen zelf niet als je tussen de paarden woont!!!

• AtBH

Prima service

• Gerdjan ten Elsen
    Review voor Ecobusters

Net zoals de vorige keer.......de bestelling werd snel geleverd.
    Onze vaste site voor dit artikel

• Otto
    Review voor Ecobusters

Na jaarlijks gebruik nog steeds tevreden met ecobusters . Nabestellen gaat vlot.

• Isabel

Vlugge levering, top product

• Mies

Zeer tevreden!

• Annemiek
    Review voor Ecobusters

Werkt perfect en snelle levering!

• Patricia Speelman

Perfect product snelle levering

• Tevreden Klant
    Review voor Ecobusters

De bestelling kwam vlot en de vliegenspray werkt uitstekend! Na contact te hebben gehad met Ecobusters heb ik nu ook de gele vliegenval besteld. Ik ben benieuwd :-)!

• Rens Haan

Goud waard!

Dit product werkt snel, effectief, kortom een perfect product. De prijs voor dit product is het dan ook met recht waard.

Zonder meer een snelle levering en het product is absoluut met meer dan geweldig resultaat toegepast bij ons thuis.

• Maurice
    Geverifieerde klant van Ecobusters

goed product , maar erg duur . Kreeg ACHTERAF een kortingsbon voor inschrijven op de nieuwsbrief , die had ik wel VOORAF willen ontvangen, maar was ACH|TERAF ook niet te crediteren, dwz ik kreeg niet eens reactie op mijn verzoek

• Stalhouderij Manege Vosse
    Review voor Ecobusters

Een super service. Het apparaat werkt top en helpt de paarden echt. Snelle levering. We zijn super tevreden.

• Ron Partouns
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snelle levering, 1 spuitbus was beschadigd. Binnen 3 dagen heb ik gratis een nieuwe gekregen. Perfecte service.

• John Van Der Avoird
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Mooi product en snelle service

• Ger Lutjes
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Geweldig produkt. Werkt super!

• Stal Best
    Review voor Ecobusters

Ecobusters werkt perfect bij de paarden. Duidelijke website en goede service, wij hadden de bestelling binnen een paar dagen binnen. Fijn dat het zo kan.

• Gezina
    Review voor Ecobusters

Wat een geweldig spul is dit. Wij hebben paarden aan huis en altijd last van vliegen in huis gehad. Zwarte poepjes op de muren tot gevolg. Vorig jaar dit product leren kennen en direct onwijs enthousiast. Bijna geen vlieg meer te bekennen! Nu ook besteld voor de paardenstallen. Dit is echt een top product!