Ecobusters
Ecobusters is dé webwinkel met innovatieve producten op het gebied van vliegenoverlast en insectenbestrijding. De Ecobusters producten zijn bijzonder effectief, eenvoudig in het gebruik en bovendien op 100% natuurlijke basis, dus milieuvriendelijk.

Als Ecobusters staan we voor effectieve en professionele producten. Daarnaast garanderen wij een klantenservice die voor haar klanten klaarstaat.
huis & tuin dierenbenodigdheden insecten bestrijding
8,9
Filter 791 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 790 met beschrijving

Taal

• De Es Hoeve
    Review voor Ecobusters

Goede pijs kwaliteit verhouding

• Willy
    Geverifieerde klant van Ecobusters

werkt perfect als er veel dazen zijn houd je dat niet helemaal tegen maar ben zeer tevreden

• Hoe beoordeel je Ecobusters?

• Eddie Sticker

Geweldige service

• Hilde Van Nieuwenhuyse

Top producten!!!!

• Eddy Koopman
    Geverifieerde klant van Ecobusters

snel geleverd en net zoals altijd een goed werkend product. Een goede aanrader voor mensen met vliegen in huis!!

• Angelien
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snelle levering. Product werkt super.

• Mayra de Zeeuw
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Ik heb dit aangeschaft voor in de stal van mijn paard en ik ben er super tevreden over, mijn paard is echt een vliegenmagneet, nu is hij bijna vrij van de vliegen en mugjes

• Jackie Gravesteijn
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snel geleverd! Goed product dat ook echt werkt.

• Laura
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Het bakje werkte bij aankomst niet, na navragen via mail heb ik gewoon geen reactie terug gekregen. Zeer jammer voor dat geld !

• Anoniem
    Review voor Ecobusters

Snelle service, direct geïnstalleerd en werkt super! Geen vlieg of daas meer onder de overkapping.

• Nathalie D'haeninck
    Geverifieerde klant van Ecobusters

er was een defect bij de 1ste levering en werd snel en gratis vervangen. Het toestel werkt zeer goed!

• Wouter Bas
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Samenstelling middel zeer moeilijk vindbaar. Op vragen wordt niet gereageerd.

• henk
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Geweldige service goed produkt.

• As Fredriks
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Goed product om de vliegen en muggen te weren.

• Dick
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Het product voldoet aan de beschrijving en daarmee aan de verwachtingen. Snelle levering, netjes en goed verpakt. Voor vervolgaankopen gaan we ook weer naar Ecobusters.

• Y.M van Leeuwen

Er zit 1 busje met kapotte bovenkant bij,
    Mag ik die terug sturen
    Kan er niets mee

• Maya te Lindert

Werkt super

• Peter Traa
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Ik ken het product al een aantal jaren en ben dus tevreden over de werking van het product.

• Ivo
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Snel geleverd maar de beloofde batterijen zaten er niet bij. Ook was niet gespecificeerd welke batterij er in moest. Dat was even puzzelen

• Jose van Rijn
    Geverifieerde klant van Ecobusters

Goede apparaten, makkelijk in gebruik