Ecomondo
ECOMONDO is de eco webshop met de leukste eco, fairtrade en bio producten én duurzame cadeaus met een goed verhaal. Bij ons vind je de Dopper waterfles, WakaWaka zonneladers, Kromkommer soep, (h)eerlijke hamamdoeken, Healthy Seas sokken en Seepje. Zoek je ecologische schoonmaakproducten? We hebben alles van L’Arbre Vert: eco wasmiddel, vaatwas- en schoonmaakproducten met ecolabel. Zeer goed én voordelig! Energiebesparing? Wat dacht je van raamisolatiefolie en waterbespaarders. Alles voor eerlijke prijzen. We zijn er namelijk van overtuigd dat eco en duurzaam niet duur hoeft te zijn en voor iedereen bereikbaar moet zijn. Bekijk meer op ecomondo.nl. Voor een mooiere wereld.

• Esther
    Review voor Ecomondo

Mijn bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar doordat 1 artikel onverwacht niet op voorraad was, werd dit een hele week later. De klantenservice heeft mij hier niet van op de hoogte gebracht en meldde ook bij navraag van mijn kant een verwachte leverdatum die niet gehaald werd. Dit komt onbetrouwbaar en ongeïnteresseerd over; informeer je klanten tijdig en correct!

• Manon Buwalda
    Review voor Ecomondo

Ik heb deze week voor het eerst een bestelling geplaatst. Dat was sowieso al heel fijn geregeld en de bestelling kwam ook snel bij mij aan. Wat ik extra vriendelijk vond was dat ik de verzendkosten terugbetaald kreeg, omdat bij het inpakken onverwachts bleek dat mijn bestelling toch door de brievenbus past. Dat vind ik echt geweldig.

• Hoe beoordeel je Ecomondo?

• Carla
    Review voor Ecomondo

Ik shop graag eco en soms zie ik door de bonen het bos niet meer. Er zijn veel winkels die een klein assortiment hebben, waardoor ik steeds weer verder moest zoeken. Wat ben ik blij dat ik ecomondo ontdekte! Het is een prettige website met een uitgebreid assortiment aan mooie en betaalbare producten. Mijn bestelling was binnen een dag binnen en - heel fijn! - kwam in een gerecyclede doos zonder plastic meuk. Wat een verademing, dat practice what you preach! Dankjewel ecomondo! Het is weer iets makkelijker geworden om lief te zijn voor onze wereld.

• Desiree
    Review voor Ecomondo

Fijne webshop met een goed aanbod en fantastische service! Leuk om te geven en de ontvangers waren er ook erg blij mee :)

• olav
    Review voor Ecomondo

Ik bestel een aantal keer per jaar bij Ecomondo en dan vullen we direct onze voorraad shampoo, handzeep, douchegel etc. voor enkele maanden aan. Levering is altijd goed geregeld en de tekst en uitleg, als ook de foto's op de website vind ik zeer goed en gedetailleerd. Het merk l'Arbre Vert is niet overal in NL online te koop, maar bij Ecomondo hebben ze een uitgebreid assortiment. We hadden bij de laatste bestelling een vraag over een product en werden binnen 24 uur netjes teruggebeld. Top service!

• EW

Beste medewerkers van Ecomondo,

Bij deze hartelijk dank voor de snelle service. Nadat ik vrijdag had gebeld over de bestelling en aan had gegeven dat een gedeelte van de bestelling voor vaderdag bedoeld was, is dezelfde dag nog het pakketje op de post gegaan en mooi op tijd zaterdag aangekomen. Pluim hiervoor en super bedankt! Mag ook eens, een schouderklopje ontvangen, toch ?

• Jan
    Review voor Ecomondo

Super service! Zo'n Clean Canteen fles besteld als bidon in de roeiboot. Fijn bij wedstrijden... Zeer solide, en is idd absoluut neutraal in smaak, wat vaak bij plastic maar matig is.
    Trouwens ook erg leuke eigenaar, toegankelijk, neemt de tijd. Heeft hart voor de handelswaren! :-)
    Ik zou zeggen: snuffel eens rond!

• Floor Nusink
    Review voor Ecomondo

Bijzonder goede klantenservice, snelle verzending en snelle reactie bij vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar. En natuurlijk super fijne, leuke, mooie en verantwoorde producten!

• Jo
    Review voor Ecomondo

Zojuist een bestelling gedaan en even gebeld met Ecomondo. Leuk gesprek gehad en goede klantervaring!

• Bas
    Review voor Ecomondo

Eerder bestelde in verschillende schoonmaakproducten van l'arbre vert om eens uit te proberen. Mijn ervaring is dat ze beter schoonmaken dan de Ecover producten die ik hiervoor gebruikte, en het merk is nog goedkoper ook! Dus nu maar even een voorraadje ingeslagen. De dag van de bestelling werd ik al gebeld om af te spreken wanneer het bezorgd kon worden. De volgende dag door de ondernemer zelf aan huis bezorgd. Prima service. Fijne producten.