Ecowings
Ecowings verkoopt handgemaakte tassen en accessoires van binnenbanden van vrachtauto's. Door de afgedankte binnenbanden uit de afvalstroom te halen en te upcyclen tot hoogwaardige producten voorkomt Ecowings dat rubber wordt verbrand in de open lucht. Ecowings tassen en accessoires zijn duurzaam, stijlvol en stuk voor stuk uniek.
9,5

• Rudo van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Ecowings

Er wordt erg snel gereageerd op e-mail (ook op paasmaandag) en erg snel geleverd.

Ook kwam de tas in een grote enveloppe van recycled papier, wat natuurlijk wel past bij een product dat volledig gerecycled is. Dus super tevreden.

Ook de tas vind ik erg mooi!

• Sjoerd
    Geverifieerde klant van Ecowings

De bestelling kon makkelijk geplaatst worden, bij het betalen kon ik de kadobon inwisselen. Bezorging op de afgesproken dag. Het product voldoet aan de verwachtingen en was erg goed verpakt.

Al met al: top :)

• Hoe beoordeel je Ecowings?

• Lilawatie Dhondai
    Geverifieerde klant van Ecowings

Duidelijk en goed niks mis mee!

• KlaasJan Hajema
    Geverifieerde klant van Ecowings

Ik moet de tas nog gaan gebruiken hoor, maar hij voldoet aan de verwachting, praktisch, duurzaam en mooi.

• Quinten Janne Pauwels
    Geverifieerde klant van Ecowings

Vlotte persoonlijke service, snel geleverd, mooi product dat goed gemaakt is.

• Eugènie
    Geverifieerde klant van Ecowings

Heel fijn schoudertassen, en een hele goede service!

• Kenny Charlier

Excellent

• Simone
    Geverifieerde klant van Ecowings

Hele goede service, erg mooie tas! Ongelofelijk sterk, stevige ritsen en veel ruimte. Wel zwaar materiaal, maar des te sterker;-)

• peter vermeulen
    Geverifieerde klant van Ecowings

Snel geleverd, mooie tas.

• Miranda van Ek
    Geverifieerde klant van Ecowings

Mooi initiatief. Bij vragen krijg je wel een medewerker aan de lijn. Die keurig netjes een mail stuurt naar het desbetreffende bedrijf( als de vraag niet door de medeweker zelf te beantwoorden is. ) alleen hoor je daarna niets meer. Dat vind ik jammer

Antwoord van Ecowings

Beste Miranda, nogmaals dank voor uw bestelling. Het spijt me dat ik niet meer had gereageerd maar ik zag (omdat ik in de cc stond) dat uw vraag was beantwoord. Gelukkig dat het gelukt was met de kadokaart.

• Arnold
    Geverifieerde klant van Ecowings

Goed verpakt en netjes geleverd. Tas ziet er goed uit.
    Erg handig in gebruik door 2 voorwakken

Antwoord van Ecowings

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

• Dimitri von Grumbkow
    Geverifieerde klant van Ecowings

Het is leuk om een handgeschreven kaartje te krijgen waarin iemand je plezier wenst met je product!

Antwoord van Ecowings

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!

• Susanne G
    Geverifieerde klant van Ecowings

Mooie producten, duurzaam geproduceerd!

Antwoord van Ecowings

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

• Tim Jansen
    Geverifieerde klant van Ecowings

Ik ben blij met de prijs, de tas voelt net wat minder high-end dan ik verwacht had. Hij is best zwaar en de ritsen zijn niet van geweldig hoge kwaliteit. Ik sta volledig achter de productiemethode. Dus al met al een goede ervaring.

Antwoord van Ecowings

Hartelijk dank voor je positieve reactie.

• Soeke Van Hecke
    Geverifieerde klant van Ecowings

Goede service en snelle feedback bij het melden van een probleem bij bestelling. Snelle verzending en leuk kaartje met geschreven boodschap. Producten van robuuste kwaliteit en duurzaam.

• Jeffrey Boud
    Geverifieerde klant van Ecowings

Uitstekende service, snelle levering en leuke persoonlijke details.

• Miranda Florussen
    Geverifieerde klant van Ecowings

Supersnel geleverd en echt een heel stevige, toffe en superverantwoorde rugzak!

• Rob van Maarschalkerweerd
    Geverifieerde klant van Ecowings

Duurde langer dan gedacht voordat mijn sleutelhoes binnen kwam met de gewone post. Sleutelhoes is gemaakt van gerecyclede binnenband waardoor de sleutels er niet vanzelf uitglijden.

Beste Rob,

De sleutelhoes is inderdaad gemaakt van oude autobanden, en dat is een ruw materiaal. U kunt de binnenkort eventueel inwrijven met boenwas om de sleutel beter te laten glijden. Misschien wordt het tijdens gebruik ook wat soepeler.

We hebben het inderdaad verstuurd met Post.nl-brievenpost. Misschien is het door de kerstdrukte vertraagd bij de post. Wij versturen de bestellingen meestal binnen 24 uur. Als we het via PostNL-pakket hadden verstuurd dan waren de verzendkosten erg hoog geweest (5,25 €). Daar is de prijs van de sleutelhoes niet naar.

U geeft ons helaas maar 2 sterren. Ik hoop dat u toch tevreden bent en dat u plezier heeft van het product. In ieder geval nogmaals dank voor uw bestelling en uw support van onze missie.

Met vriendelijke groeten,
    Angela

• Frank de Jong
    Geverifieerde klant van Ecowings

Snelle levering, goede communicatie, zeer attent persoonlijk kaartje als dank voor de bestelling en een topproduct!!

Beste Frank,
    Heel erg bedankt voor deze mooie reactie! Daar zijn we erg blij mee!
    Met vriendelijke groeten,
    Angela

• Patrick Vaessen
    Geverifieerde klant van Ecowings

Supersnelle levering, top product met een persoonlijke boodschap. Aanrader!

Nogmaals hartelijk dank!