Eddy's Coffee

Eddy's Coffee

Vers gebrande koffiebonen van superieure kwaliteit voor je eigen koffiebonen- of espressomachine op kantoor (en thuis).
Vers gebrande koffiebonen, Bijzondere thee van Bradleys
De zekerheden van https://www.eddyscoffee.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2019 ben ik Eddy's Coffee gestart vanuit mijn liefde voor lekkere koffie. Ik kwam erachter dat de koffie die je vindt in Supermarkten vaak wel maanden oud zijn. Op het moment dat je vers gebrande koffie proeft binnen drie weken na branding weet je genoeg, je wilt nooit meer anders. Vanuit die overtuiging ben ik gestart met Eddy's Coffee; het kan niet anders dat als mensen erachter komen hoe lekker vers gebrande koffie is dat men daarbij blijft. De naam komt voort uit onze familie, mijn opa heette Eduard, mijn vader Eddy en ik Edwin... vandaar Eddy's :)

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019