Eddy's Coffee

Eddy's Coffee

Welkom bij Eddy's Coffee, Kneiterverse Koffiebonen. In onze Specialty Coffee webshop hebben wij de hoogste kwaliteit koffiebonen uit de hele wereld. Voor 23:59 besteld, Overmorgen in huis. De door jou gekozen koffiebonen worden na bestelling ambachtelijk gebrand, zo geniet je altijd van de meest smaakvolle verse koffie. We streven naar perfectie in elke stap van het proces en gaan voor 100% klanttevredenheid. Vandaar onze 9,6 score op Webwinkelkeur van vele geverifieerde klanten.
De zekerheden van https://www.eddyscoffee.com

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2019 ben ik Eddy's Coffee gestart vanuit mijn liefde voor lekkere koffie. Ik kwam erachter dat de koffie die je vindt in Supermarkten vaak wel maanden oud zijn. Op het moment dat je vers gebrande koffie proeft binnen drie weken na branding weet je genoeg, je wilt nooit meer anders. Vanuit die overtuiging ben ik gestart met Eddy's Coffee; het kan niet anders dat als mensen erachter komen hoe lekker vers gebrande koffie is dat men daarbij blijft. De naam komt voort uit onze familie, mijn opa heette Eduard, mijn vader Eddy en ik Edwin... vandaar Eddy's :)

Bekijk Manifest