Eddy's Coffee

Eddy's Coffee

Welkom bij Eddy's Coffee, Kneiterverse Koffiebonen. In onze Specialty Coffee webshop hebben wij de hoogste kwaliteit koffiebonen uit de hele wereld. Voor 23:59 besteld, Overmorgen in huis. De door jou gekozen koffiebonen worden na bestelling ambachtelijk gebrand, zo geniet je altijd van de meest smaakvolle verse koffie. We streven naar perfectie in elke stap van het proces en gaan voor 100% klanttevredenheid. Vandaar onze 9,6 score op Webwinkelkeur van vele geverifieerde klanten.
9,7
Filter 245 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 153 met beschrijving

• Melinda
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Super snelle service en goede communicatie via mail. Superverse gebrande koffie. Erg lekker

• R Nijhuis
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Snelle levering, lekkere koffie!

• Hoe beoordeel je Eddy's Coffee?

• Wesley de Jong
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Top, Eddy reageert ook altijd op whatsapp als je vragen hebt. Zelfs in de avond!

• Quinten Van Osch
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Verschillende websites geprobeerd maar Eddy's bonen blijven toch het beste. Er is tevens ook veel variatie waaruit je kan kiezen met een goed smaak profiel weergave.

• Frank
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Snelle levering van vers gebrande decaf koffie en na wat finetunen van onze koffieautomaat drinken we nu heerlijke koffie en cappuccino

• Patrick
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Een prima biologische cafeïne vrije koffie gevonden, met heerlijke intense smaak en aroma, vrienden op bezoek hadden het echt niet door dat ze geen cafeïne kregen, haha ...

• Monika De Boer

Lekkere decaf bonen!

• Henri
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Duidelijke site. Levering volgens verwachting. Lekkere koffie (decaf)!

• Marco Kramer
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Snelle levering, maar dat is te verwachten. Echt goede kwaliteit koffie, dat is echt boven verwachting goed.

• Marijke Pans
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Goede smaakvolle Colombiaanse koffie !

• Daphne Steur
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Snelle levering en echt super lekkere 100% arabica bonen!

• Mo
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Mooi product en prima service

• Eddie van Anrooij
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

zeer goed product snelle levering we zijn er erg blij mee

• Femmy
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Snel geleverd! Mooie koffiebus!

• Henk de Nennie
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Ik was te laat met bestellen maar Eddy/Edwin heeft het voor elkaar gekregen om snel te leveren, zodat ik niet zonder koffie ben komen te zitten,

• Niels
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Topkwaliteit koffiebonen, na bestelling zeer snel in huis!

• Michel
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

De koffiebonen ruiken door het ventiel heen al heerlijk 😋 van de week in de espressomachien en proeven ☕️

• Wilbert
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Besteld volgende dag in huis,goed op de hoogte gehouden ook...decaf bonen besteld,deze zetten een heerlijke kop koffie

• Ed van den Berg
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Veel verschillende bonen geprobeerd. Zeer tevreden over kwaliteit en smaak. Duidelijke site en snelle levering. Top!

• Ali van der Molen
    Geverifieerde klant van Eddy's Coffee

Heerlijke koffiebonen, snelle levering, goede kwaliteit/prijs verhouding