Akkersrijt 18
5298 WE Liempde

Katja Pauwels beoordeelde op 2019-08-24

Duidelijke website en mijn bestelling werd heel snel verzonden.

Monica Hugo beoordeelde op 2019-08-24

Hele leuke dingen in de webshop

Els Van Bogaert beoordeelde op 2019-08-20

Zeer goede service, vlotte communicatie (na bestelling nog een wijziging gedaan).
Bestelde producten prima in orde.
Het enige wat mij weerhoudt meer te bestellen is de relatief hoge prijs van sommige artikels en de verzendkosten.

Annette Kremer beoordeelde op 2019-08-18

We kregen keurig bericht dat de blauwe knuffel er op dat moment niet meer was en we alleen op korte termijn, de groene konden ontvangen. Onze zoon is er erg blij mee.

Frank Van der Vliet beoordeelde op 2019-08-16

Chantal Eenink beoordeelde op 2019-08-16

Goede kwaliteit, snelle levering, goede informatie en mijn zoontje is er heel blij mee!!

Tamara Es - Jannink beoordeelde op 2019-08-16

Arianne Buning beoordeelde op 2019-08-16

Emma Repelaer van Driel beoordeelde op 2019-08-13

D. Andreucci beoordeelde op 2019-08-11

klare website en snelle service

Tiny Kindermans beoordeelde op 2019-08-10

Duidelijke webshop, waarin zelfs ik de weg vond

Marian Selten beoordeelde op 2019-08-07

Conrad Down beoordeelde op 2019-08-03

Linda Ham beoordeelde op 2019-08-03

Judith van Dillen beoordeelde op 2019-08-02

Goede service!

Marieke Vreeze beoordeelde op 2019-08-02

Nina Hoorneman beoordeelde op 2019-07-31

Heel prettige service, zeer klantvriendelijk. Goede producten. Mijn dochter kauwt niet meer op kleding, nagels en haren dankzij het kauwsieraad.

Marion de Hoog beoordeelde op 2019-07-15

Fam. Ifzaren-Bruineman beoordeelde op 2019-07-15

Danielle Spaan beoordeelde op 2019-07-15

Je krijgt snel antwoord als je vragen hebt. Suzanne is een superlieve vrouw die meedenkt overal in. Snelle levering. Zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel