Educadora webshop

Educadora webshop

Educadora webshop is de specialist in sensorische produkten, hulpmiddelen en educatief speelgoed voor gevoelige kinderen.

Denk aan kauwsieraden, verzwaarde knuffels, friemel- en motoriekspeelgoed. Maak je bestelling verder compleet met educatief en brein uitdagend speelgoed.

Suzanne is orthopedagoge (praktijk Educadora) en gespecialiseerd in prikkelverwerkingsproblemen en concentratieproblemen. Zij kan je deskundig adviseren bij je vragen en twijfels.

Filter 885 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 414 met beschrijving

• R. Gommans
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Het product gevonden wat ik al jaren zoek, goede kwaliteit producten. Geleverde bestel-aantal was niet juist, maar na 1 e-mailtje correct opgelost (nageleverd zonder extra kosten); kortom: top-service!

• Kim Mooiweer
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Goed en snelle service. Voor onze zoon geeft de winkel de perfecte spullen om rustig te worden. Ga zo door.

• Hoe beoordeel je Educadora webshop?

• KARATHANASSIS KONSTANTINOS

als een alternatief.

• Ellen Balledux
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Enorme variatie en voor zowel kinderen als volwassenen.

• Virgie Tommeleyn
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Prachtige spulletjes, snel geleverd en zeer goed contact via messenger gehad omdat er iets fout liep toen ik wil de bestellen, ga er nog zeker kopen. Echte aanrader deze webshop

• Sherlona Paas

• Louise Eghuizen
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Eigenlijk alles was perfect, ik heb een relax tangle besteld en een schakel was kapot, ik kreeg dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd. Super goede service. Hartelijk dank nogmaals! Ik zal hier zeker weer bestellen.

• Annet Janssen
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Breed assortiment en met veel gedeelde kennis

• Marlu Groen
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Snelle levering naar ander postadres als kadootje verstuurd met persoonlijke boodschap

Antwoord van Educadora webshop

Dank Marlu voor je beoordeling. Groeten, Suzanne