Educadora webshop

Educadora webshop

Educadora webshop is de specialist in sensorische produkten, hulpmiddelen en educatief speelgoed voor gevoelige kinderen.

Denk aan kauwsieraden, verzwaarde knuffels, friemel- en motoriekspeelgoed. Maak je bestelling verder compleet met educatief en brein uitdagend speelgoed.

Suzanne is orthopedagoge (praktijk Educadora) en gespecialiseerd in prikkelverwerkingsproblemen en concentratieproblemen. Zij kan je deskundig adviseren bij je vragen en twijfels.

verzwaringsdekens kinderspeelgoed open ended speelgoed
9,2
Filter 2254 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1154 met beschrijving

Taal

• Cindy Turpin
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Prix correct et envoi rapide

Merci!

• Vereen-de krachten
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Over het product dat niet op voorraad was werd netjes gemaild met een andere opties. Verder snelle bezorging en netjes verpakt.

Antwoord van Educadora webshop

Dank voor je mooie review!

• Hoe beoordeel je Educadora webshop?

• Sandra Nober

👍👍👍

Antwoord van Educadora webshop

Dank je wel Sandra voor het beoordelen van je winkelervaring.

• Victoria
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Very good experience so far. Products in the order were delivered very fast - the following day after ordering.

Thank you!

• Julia Fibich

Gehirn

• Hannelore
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Zeer snelle levering, veilig verpakt en we zijn ook heel blij met de inhoud van de doos en de kwaliteit van wat we gekocht hebben.

Antwoord van Educadora webshop

Wat fijn dat de levering snel was en je tevreden bent over de aankoop. Dank voor de review.

• sonja Windbichler
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Gekauft wurde unter anderem 4 Dosen shock. Schon das Paket war komplett kaputt angekommen (bei knapp 30€ Versandkosten). Bei der Ankuft sah ich sofort, dass zwei Dosen beschädigt sind, diese werden ersetzt (die Ersatzdosen sind noch nicht da, hoffe, dass die wenigstens funktionieren werden). Als ich am nächsten Tag die vermeintlich heilen Dosen verwenden wollte, merkte ich dass eine weitere kaputt war… also 4Dosen shock bezahlt und nur eine funktioniert, 2 werden ersetzt, somit 3Dosen zum Preis von 4… bei dem hohen Versand und dann trotzdem mangelnden Qualität der Päckchen und Ware werde ich zukünftig nicht mehr hier kaufen

Antwoord van Educadora webshop

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Sie haben uns die Reklamation gemeldet, dass 2 Flaschen defekt waren. Wir haben noch am selben Tag zwei neue Flaschen verschickt. Dann schien es Probleme mit 2 weiteren Flaschen zu geben. Nach Beratung stellte sich heraus, dass auch hier etwas nicht stimmte. Wir haben dann noch einmal mit Ihnen nach einer passenden Lösung gesucht und die Flaschen gutgeschrieben.
    Herzliche Grüße, Suzanne

• Kim
    Review voor Educadora webshop

De producten moesten retour worden gestuurd. Het retour label ontvangen van de leverancier maar vervolgens zijn de retour gestuurde producten niet aangekomen. De leverancier geeft geen antwoord op de vraag wanneer mijn geld retour wordt gestuurd en verwijst naar dhl.

Beste Kim,
    Ik betreur het dat er nog geen nieuws is over de status van je retourzending.
    Als webwinkel zijn wij, ook al leveren we het retourlabel, wettelijk niet aansprakelijk voor retouren die kwijtraken of beschadigen. Dit kunt u teruglezen in onze retourvoorwaarden maar ook is dit juridisch geregeld en kunt u dit teruglezen op de website van het keurmerk waar wij bij aangesloten zijn: https://www.webwinkelkeur.nl/risico-van-verzending-bijna-nooit-voor-consument/
    Wanneer het pakket aan ons retour is overgedragen door de vervoerder, zullen we overgaan tot creditering.
    Ik heb uit coulance aangeboden om te kijken of wij (ook al zijn we niet de verzender) een onderzoek kunnen instellen en er mogelijk duidelijkheid komt over de status van deze retour. Sowieso kunt u zelf als verzender bij DHL een onderzoek opstarten. Zodra er meer informatie bekend is bij DHL kunnen we als webshop kijken hoe deze situatie op te lossen. Op uw mails is dagelijks gereageerd (zoals u mag verwachten), zelfs nog na kantoortijden.

• Jessica
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Fijne artikelen bij gebruik, snelle levering en een puntensysteem om korting te sparen op je volgende aankopen. Vind de prijs van artikelen wel aan de hoge kant.

Antwoord van Educadora webshop

Dank voor je fijne review Jessica

• Ralf P.
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Erst war ich skeptisch, aber klasse Ware, super zuverlässiger Versand und gute Preise. Ich sage vielen Dank und Grüße aus Deutschland

• Els Hanekamp

Mooie prijzen

• Eeke Tieman
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Super service, en heel vriendelijk contact.

• Simone Van Hattem

Snelle levering goede producten

• Marian
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Heel goede communicatie en zeer snelle levering.

• Joyce
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Zeer snelle levering. Het enige minpuntje vind ik dat er producten zo lang uitverkocht zijn

• Eva Moreira

Sehr schnelle Lieferung!

• Jana Schlüter

Kundenservice ist super.

• Lize
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Veel aanbod, heldere uitleg, snel antwoord op per mail gestelde vraag en snelle verzending. Enige tip die ik kan geven, is om bij de kleuren, ook de naam van de kleur te noemen, zodat bestellen nòg makkelijker wordt.

Antwoord van Educadora webshop

Dank Lize voor je beoordeling en tip!

• E. K.

Snel geleverd.

Dank voor je review

• Chantal Bagijn
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Snel geleverd en goede artikelen