Educadora webshop

Educadora webshop

Educadora webshop is de specialist in sensorische produkten, hulpmiddelen en educatief speelgoed voor gevoelige kinderen.

Denk aan kauwsieraden, verzwaarde knuffels, friemel- en motoriekspeelgoed. Maak je bestelling verder compleet met educatief en brein uitdagend speelgoed.

Suzanne is orthopedagoge (praktijk Educadora) en gespecialiseerd in prikkelverwerkingsproblemen en concentratieproblemen. Zij kan je deskundig adviseren bij je vragen en twijfels.

1.917 klantbeoordelingen
Filter 1860 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 975 met beschrijving

• Tamara
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Goede en snelle service toen er tijdens het bestellen iets niet goed ging. Vriendelijke mensen en een snelle bezorging.

• Kim

Prima webshop

• Hoe beoordeel je Educadora webshop?

• Sabrina Smets
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Super service en super vriendelijk :-)

• Luna
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Helemaal wat onze zoon (met ASS en ADHD) nodig had om aan zijn kauwbehoefte te kunnen voldoen, vooral qua vorm was hij heel selectief. Zijn kauwsieraad moest een bolvorm hebben aan één kant (zoals zijn bolvormige fopspeen die hij maar niet wilde loslaten, maar elke week een andere van nodig had omwille van erop kauwen tot die stuk was). De magic wand is het enige kauwsieraad dat we gevonden hebben die aan zijn verwachtingen voldoet en hem ook effectief tot rust kan brengen. Het enige spijtige is dat er nogal snel de eerste kauwsporen zichtbaar worden (hij wil de medium of soft, maar die laatste kopen we niet meer omdat die haast onmiddelijk kauwsporen vertoont uiteraard, gezien de intensiteit van zijn kauwbehoefte) en hij het stevigste model te hard vindt (niet zoals zijn voormalige fopspeen) en dus weigert. Daarom wel heel blij dat de medium versie aanvaard wordt door hem en het hem effectief helpt.

• Kathy Mucha

• Sabine Reekmans

Snel en vlotte levering.

• Violette Daniels - van Duijvenboden
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

snelle levering en zeer goede kwaliteit van bijproduct. zal zeker nog eens kopen

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Educadora webshop

Snelle levering, alle producten zijn goed.

Antwoord van Educadora webshop

Dank je wel voor het beoordelen van onze producten en het bestelproces. Laat me even weten mocht de teckel niet goed gestikt zijn en snel stuk gaan, dan kijk ik met je naar een oplossing.
    Groeten Suzanne