Eexi
Wij zijn Eexi.nl, een jong en dynamisch leverancier op het gebied van (smart) consumenten electronica. We hebben een passie voor de nieuwste technologieën en meest trendy items. Denk aan producten die je huis ‘slimmer’ maken door bediening via je telefoon of alledaagse producten in een mooi jasje voor in- en rondom je huis.

Het Eexi team is gespecialiseerd in het inkopen van kwalitatieve en betaalbare producten die we supersnel bij jou thuis leveren! In ons assortiment bevinden zich internationale merken, en merken die zijn verbonden aan het Xiaomi Ecosysteem, neem snel een kijkje in onze webshop.

Om de prijzen zo laag en competitief te houden hebben wij geen fancy winkels of fysieke showrooms, maar richten we ons puur op eCommerce. Mocht je vragen hebben over het product of de verzending, dan horen wij dit graag van je! Tot ziens op Eexi.nl
Consumenten elektronica

• Ruud Boeser
    Geverifieerde klant van Eexi

De bestelling en levering ging precies zoals afgesproken en de Airfryer is geweldig.

• Anneke Bröker

Snelle levering. Uitstekend product

• Hoe beoordeel je Eexi?

• marja

• B.
    Geverifieerde klant van Eexi

Snelle service, de producten waren ook goed verpakt!

• J.R.
    Review voor Eexi

Mijn MoriPods waren snel geleverd, en gratis verzonden.

• A. C
    Review voor Eexi

Snel geleverd en goede kwaliteit waterkoker

• P. Boogaard
    Review voor Eexi

Prima levering, had mijn stofzuiger de volgende dag in huis en voldoet nog steeds prima aan mijn verwachtingen!