Eikenhouthandel.nl

Eikenhouthandel.nl

Wij zijn een webshop die gespecialiseerd is in eikenhout & douglashout. Al onze eikenhout & douglashout producten zijn direct leverbaar uit voorraad. Wij leveren al onze producten in Nederland en Belgiƫ. Ons assortiment bestaat voornamelijk uit eikenhout & douglashout balken, planken, regels en geschaafde eikenproducten. In het assortiment hebben we ook zweedsrabat, vellingdelen, terrasdelen en allerlei afwerkings producten. Ons assortiment wordt regelmatig uitgebreid. Nieuw in ons assortiment zijn de schaaldelen oftewel de boomstamtafel bladen. Ons meubelhout is circa 7 jaar gedroogd geweest in droogcabines, zo voldoet het aan de eisen om als meubelhout gebruikt te kunnen worden. Kijk gerust verder op onze webshop voor eikenhout of meubels, of neem contact met ons op.
De zekerheden van https://www.eikenhouthandel.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016