Eikenhouthandel.nl

Eikenhouthandel.nl

Eikenhouthandel is dé specialist in Europees Eikenhout. Ons assortiment bestaat uit de volgende twee categorieën:
Eikenhout voor exterieur, zoals overkappingen, bijgebouwen en constructies. Denk hierbij aan producten zoals balken, planken, Zweeds rabat, dakbeschot en kozijnhout. Het eiken hout voor exterieur slaan wij op onder een grote overkapping, zodat het hout droog ligt en aan de wind kan drogen.
Eikenhout voor interieur, zoals meubels, betimmering, vloeren en traprenovatie. Hieronder vallen producten als ruw- en geschaafde planken en latten, verlijmde panelen en vloeren.Ons interieur hout wordt opgeslagen in een gesloten magazijn.
De kracht van Eikenhouthandel.nl is dat we snel uit onze ruime voorraad kunnen leveren. Op openingsdagen kan het hout ook door uzelf uitgezocht of bekeken worden, zo kunt u direct aan de slag! Bovendien leveren we projectmatig vanuit onze zagerij, zodat we u kunnen voorzien van bijvoorbeeld bestekken in eiken balken of complete interieurprojecten. Het is ook mogelijk om het hout te laten bewerken met onze computergestuurde CNC freesmachine. Geschaafd, geschuurd, op maat gekort en eventueel afgewerkt met lak of olie, wij leveren het allemaal op maat.

Daarnaast hebben we een ruim pakket aan bouwproducten & ijzerwaren die gebruikt worden voor het bouwen met hout. Verder heeft ons bedrijf een ruim assortiment douglas hout op voorraad, zoals balken, gevelbekleding en dakbeschot.
8,3
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Janneke van Giessen

Goede service

• Corné Van spijk
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Prima, wat je Kan verwachten, niets meer niets minder. Alleen de stroom mailtjes na afloop met het blijven vragen om een revieuw is rete irritant

• Hoe beoordeel je Eikenhouthandel.nl?

• Remon Kik
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Binnen zeer korte termijn mooi eiken balken op maat geschaafd ontvangen

• Huizinga
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Veel keuze, makkelijk bestellen. Goede communicatie.

• Pim Huibers

Snelle levering, mooi product

• Robin Verbunt
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Nette levering. Wordt geplaatst op de gewenste plek door ervaren chauffeur

• Jaap van Burg
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Meer uitleg aan de klant bij ophalen produkt. Er waren planken met te veel gebreken.

• vincent
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Bestelling lag de volgende dag klaar. Op het laatste moment nog wat producten gewisseld en was geen probleem. Top service.

• Peter Tuijtelaars

Snelle service

• Bert Koks
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Besteld en we konden het meteen ophalen. :)