Eikenhouthandel.nl

Eikenhouthandel.nl

Eikenhouthandel is dé specialist in Europees Eikenhout. Ons assortiment bestaat uit de volgende twee categorieën:
Eikenhout voor exterieur, zoals overkappingen, bijgebouwen en constructies. Denk hierbij aan producten zoals balken, planken, Zweeds rabat, dakbeschot en kozijnhout. Het eiken hout voor exterieur slaan wij op onder een grote overkapping, zodat het hout droog ligt en aan de wind kan drogen.
Eikenhout voor interieur, zoals meubels, betimmering, vloeren en traprenovatie. Hieronder vallen producten als ruw- en geschaafde planken en latten, verlijmde panelen en vloeren.Ons interieur hout wordt opgeslagen in een gesloten magazijn.
De kracht van Eikenhouthandel.nl is dat we snel uit onze ruime voorraad kunnen leveren. Op openingsdagen kan het hout ook door uzelf uitgezocht of bekeken worden, zo kunt u direct aan de slag! Bovendien leveren we projectmatig vanuit onze zagerij, zodat we u kunnen voorzien van bijvoorbeeld bestekken in eiken balken of complete interieurprojecten. Het is ook mogelijk om het hout te laten bewerken met onze computergestuurde CNC freesmachine. Geschaafd, geschuurd, op maat gekort en eventueel afgewerkt met lak of olie, wij leveren het allemaal op maat.

Daarnaast hebben we een ruim pakket aan bouwproducten & ijzerwaren die gebruikt worden voor het bouwen met hout. Verder heeft ons bedrijf een ruim assortiment douglas hout op voorraad, zoals balken, gevelbekleding en dakbeschot.
8,6
Filter 189 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 117 met beschrijving

• peter severijns
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Er zat krom hout bij... eiken balken van 3.5 m die echt krom waren. Is voor een afdak te maken niet handig

• Olaf Willemsen

netjes geleverd

• Hoe beoordeel je Eikenhouthandel.nl?

• s Albers

Goede service

• Pieterjan Danneels
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Prima kwaliteit van eiken pennen. Zeer tevreden.

• Bob van Zanten

Goed geholpen

• Marc Spee
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Prima site , overzichtelijk en een correcte en snelle levering

• Giel Hogeterp
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Klein meningsverschil werd super opgelost. Volgende keer ga ik hier weer bestellen. Service van het hoogste niveau.

• Arthur
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Duidelijke site; goed hout; en top service.

• Antoine
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Alles netjes thuis ontvangen, alleen levertijd had ik graag eerder geweten.

• Cobie Pasterkamp
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Goede communicatie en een snelle levering! Product is prachtig, zijn mooie planken

• Rutger Smits

Prima hout.

• Eric Sweers
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Bestelling en verwerken er van was perfect. In goed overleg enige aanpassing gedaan.
    Helaas stuurde de transporteur een leverbevestiging die hij de volgende ochtend doodleuk weer annuleerde. Wel een vrije dag voor genomen.

• Gertjan de Bijl

Goede service en opvolging

• Dylan

Lever als aangegeven

• R. Wals
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

mooie delen en goed van kwaliteit

• J.H.M. Polmans
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Gegalvaniseerde paalvoeten 120x120 besteld en 100x100 geleverd. 3 uur extra werk gehad om de palen aan te passen aan de verkeerd geleverde voet

• Rik Hut
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Snelle levering en er wordt snel op de mail gereageerd. De productenwaren zoals verwacht. Het enige minpunt is dat er op het hout gelopen is. Er zaten helaas voetafdrukken op.

• Edgar
    Geverifieerde klant van Eikenhouthandel.nl

Kwaliteit, snel en service.

• Patrick

Doet wat ze beloofd.