Birkholm 79

Bol.com 30 9,2

Judith Verhoeff beoordeelde op 2019-06-23

Margot Verheul-Pieters beoordeelde op 2019-06-12

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Margot, dank je voor je beoordeling. Veel plezier van je aankoop.

Marielle Van der Graaf beoordeelde op 2019-05-29

Ryan wiggers beoordeelde op 2019-05-20

Yasha Lepelaar beoordeelde op 2019-05-12

maike de voogt beoordeelde op 2019-05-10

Sanne Bisschops beoordeelde op 2019-05-05

Bestelling snel in huis, helaas na de eerste x dragen van de schoenen gemerkt dat verf/inkt afgeeft op de voet van mijn zoon, dit gemeld via mail en nu 4 dagen later nog geen antwoord ontvangen. Die afhandeling mag wat mij betreft wat sneller.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Sanne, bedankt voor je beoordeling, wij staan altijd open voor bevindingen van onze klanten. Ik begrijp dat je direct antwoord wilt op je vraag. De webshop is 24/7 open, maar gelukkig zijn wij in het weekend vrij. Je hebt een mail van ons ontvangen met daarin het antwoord op je vraag. Voor alle duidelijkheid onze reactie: Het is mogelijk dat tijdens het gebruik het logo kan vervagen door warmte en vocht van de huid.
Voor het voetbed wordt gebruik gemaakt van een natuurlijk gelooid leer zonder chemicaliën, en ook voor de bedrukking van het logo wordt een biologisch verantwoorde inkt gebruikt.
Het afgeven kan bij de eerste paar keer dragen soms gebeuren maar is niet blijvend en kan absoluut geen kwaad.

Prinses beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering, vriendelijke service en prachtige kleding voor een redelijke prijs. Kortom, ik ben erg tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, keurig pakketje met handgeschreven kaartje. En dan nog een prachtige jurk. Wat wil je nog meer?

Kimberley Faber beoordeelde op 2019-03-31

Marjolein Lensen beoordeelde op 2019-02-21

Mijn zoontje is erg blij met de jas. En wij met de uitstekende service!!!
Hier bestel ik zeker weer.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Marjolein, dank je voor je feedback. Veel plezier van de jas.

J. Ehlen beoordeelde op 2019-02-11

Prima service! Alles ging snel!😌👌

Beste Jos, Dank je voor je feedback. Heel veel plezier van de slofjes! Helma

Corine beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden. Goede communicatie. Snelle verzending!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Corine, fijn om te lezen dat de je positief bent over onze manier van werken. Heel veel plezier van de kleding!

Marianne Maas beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, geen bezorgkosten!
Ik had nog wat vragen, die werden netjes beantwoord.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Marianne, dank je voor je feedback en je beoordeling. Veel plezier van je aankoop.

Henriette beoordeelde op 2019-01-11

Fijne prijs/kwaliteit verhouding en snel bezorgd.

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Henriette, dank je voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Myrthe Graaf beoordeelde op 2019-01-07

Goed product en snelle verzending.... ik ben zeer tevreden

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Myrthe, dank je voor je beoordeling. Leuk om te horen dat je positief bent over het product en onze manier van werken.

Peter Demmink beoordeelde op 2018-12-14

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Peter, dank je voor de beoordeling.

Charissa Broekhuis beoordeelde op 2018-12-09

Super snelle levering!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Charissa, dank je voor je beoordeling. Leuk om te horen dat je positief bent over onze manier van werken.

Riny Van den Elzen beoordeelde op 2018-12-09

Hele goede service, dik tevreden!

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Riny, dank je voor je beooreling. Geweldig om te lezen dat je tevreden bent met onze service.

Kimberly Ponsteen beoordeelde op 2018-12-04

Reactie van Eileen4Kids:
Beste Kimberly, dank je voor je beoordelig. Succes met de komende feestelijke gebeurtenis. Met vriendelijke groet, Helma