Eileen4Kids
Trendy baby- en kinderkleding, feestkleding, accessoires en schoenen bij Eileen4Kids
Bij Eileen4Kids vind je een uitgebreide collectie trendy baby- en kinderkleding, feestkleding, accessoires en schoenen. Ga naar onze webshop en voorzie jezelf van de leukste aankopen!!
9,5
Filter 141 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 88 met beschrijving

• Hans Admiraal
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Gratis spoed en extra service gekregen: Ik kon het artikel binnen een uur na de bestelling ophalen en ik kon het gratis laten inpakken in cadeaupapier.

• Renate Sabel-van Zanten
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Klantvriendelijk, snelle service, duidelijke informatie mbt voorraad, levertijden enz, netjes verpakt en snel verzonden.

• Hoe beoordeel je Eileen4Kids?

• Lisanne van Uunen
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

De bestelling was super snel geleverd. Mijn kids zijn er helemaal blij mee!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Lisanne, Dank je voor je review. Altijd goed om te horen dat alles goed is gegaan met de bestelling. Heel veel plezier van je aankopen en tot ziens in de webshop.

• Siska Michiels
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

mooie kleding aan fijne prijs. snel verzonden

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Siska, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Heel veel plezier van uw aankopen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• matthijs pronker
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

ongelofelijk snel en succesvol als product tegen een heel goede prijs

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Matthijs, Geweldig om te lezen dat je enthousiast bent. Dank je voor je review. Kan mij voorstellen dat je aankopen goed van pas zijn gekomen de laatste dagen!

• Marga Beute- van Soest
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

vlotte bezorging. Mooie producten.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Marga, Dank je voor je review. Veel plezier van je aankopen, tot de volgende keer in de webshop.

• José Dr
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Prachtige schoentjes voor een prima prijs!

Antwoord van Eileen4Kids

Dank je voor je enthousiaste review, heel veel plezier van de schoentjes

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Ontzettend vriendelijk en hele goede service.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Charlotte, dank je voor je review en complimenten. Veel plezier van je aankopen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Antwoord van Eileen4Kids

Dank je voor je review. Veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer in de webshop.

• Esmé jelsma

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Esmé, dank je voor je review. Heerlijk om de week met 5 sterren te starten. Veel plezier met je aankoop.

• Katie Moore

Snelle levering. Goede service

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Katie, Dank je voor je review. Wat fijn om te horen dat jouw ervaring goed is geweest. Heel veel geluk gewenst op jullie speciale dag! Tot ziens in de webshop.

• Judy Wesselman
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Snelle levering en fijn dat het gratis verzenden is

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Judy, dank je voor je beoordeling, veel plezier van de muts.

• Astrid Burghart

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Astrid, dank je voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met je aankoop, tot ziens in de webshop.

• Anke

Snelle levering!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Anke, dank je voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met je aankop, tot ziens in de webshop.

• Bart Creemer
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Gewoon alles prima voor elkaar!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Bart, dank je voor je beoordeling. Wat een geweldig leuke manier voor ons om de week te starten! Veel plezier van je aankopen.

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie spullen als kraamcadeau aan een collega gegeven, werden netjes op tijd en goed verpakt geleverd heb ik begrepen! :)

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Kirsten, Dank je voor je review. Wat fijn om te horen dat jouw collega het kraamcadeau mooi vond en dat alles goed is aangekomen.

• Dionne Van Schie
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Levering snel en goed afgeleverd.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Dionne, dank je voor je review, veel succes met je aankoop en tot ziens in de webshop.

• Franca van Oijen
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mijn levering is bij Post nl zoekgeraakt. Zij hebben direct een nieuwe gestuurd. Capeau👍

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Franca, Dank je voor je review. Gelukkig is alles goed gekomen en die eerste muis is weer retour gekomen. Heel veel plezier van je aankoop en tot ziens in de webshop.

• Gea De Cloe
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie Spullen van goede kwaliteit , betaalbaar en een goede service.
    De website is duidelijk dat vind ik erg prettig.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Gea, echt fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Succes met jouw aankopen en tot ziens in de webshop.

• Anita Beckers
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Snel en makkelijk bestellen!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Anita, Dank je voor je beoordeling. Erg leuk om te lezen dat het bestellen makkelijk ging. Veel plezier van je aankopen.