Eileen4Kids
Trendy baby- en kinderkleding, feestkleding, accessoires en schoenen je vindt het bij Eileen4Kids. Onze merken o.a. Bardossa, Blue Fish, CeLaVi en Pippi, Cienta, Creamie, Ebbe, FitzKitz, Hebe, Minymo en Name it. Ontdek de eenvoud van online shoppen. Ga naar onze webshop en voorzie jezelf van de leukste aankopen!!
Filter 96 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• N Zeemans

Snelle levering.

Antwoord van Eileen4Kids

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over verzending, bezorging en het aangekochte product.

• Hedwig Pruis
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Snel bezorgd. Goede, vriendelijke service!

Antwoord van Eileen4Kids

• Hoe beoordeel je Eileen4Kids?

• Joke Stienstra
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie kleding, niet snel.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Joke, dank je voor je feedback. Altijd goed om te horen hoe het proces is verlopen, ook als iets niet goed gaat. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat je de bestelling op 5 juli 2020 had gedaan. Op 6 juli 2020 is het pakket door ons verzonden. Helaas is er een vertraging geweest bij de vervoerder van het pakket, wat heeft geleid tot oponthoud, waardoor het pakket uiteindelijk later bij je is bezorgd. Excuses voor het ongemak. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Helma

• Sabine Koemans

Snelle service!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Sabine, dank je voor je beoordeling, geweldig om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier van je aankoop.

• stephanie baquet

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Stephanie, dank je voor je beoordeling en je feedback. Leuk om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en de service.

• Nele Neirynck
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Eerlijke prijs en zeer snelle levering

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Nele, dank je voor je feedback. Veel plezier van de schoentjes.

• Marijke Sluijters
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie producten, goede service, snelle verzending

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Marijke, Heel veel plezier van het shirt het is echt een topper uit de collectie.

• Martha van Dijk
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Leuke kleding. Snelle service. Geen verzenkosten. Top!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Martha, Dank je voor je enthousiaste reactie op onze webshop. Heel veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer!

• Kim Bosman
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Snelle levering en schoentjes oh zo leuk!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Kim, dank je voor je compliment. Ik ben het helemaal met je eens je hebt echt te gekke schoentjes gekocht. Heel veel wandelplezier!

• Paulien Kip

Goede service, Mooie producten

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Paulien, dank je voor je review. Altijd leuk om te lezen dat klanten tevreden zijn. Veel plezier van het speelgoed