Eileen4Kids
Trendy baby- en kinderkleding, feestkleding, accessoires en schoenen je vindt het bij Eileen4Kids. Onze merken o.a. Bardossa, Blue Barn Jeans, Blue Seven, Boumy, CeLaVi, Cienta, Creamie, Ebbe, HEBE, Old Soles, Pippi babywear, Minymo enMe Too. Ontdek de eenvoud van online shoppen. Ga naar onze webshop en voorzie jezelf van de leukste aankopen!!
Filter 118 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• Astrid Burghart

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Astrid, dank je voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met je aankoop, tot ziens in de webshop.

• Anke

Snelle levering!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Anke, dank je voor jouw beoordeling. Heel veel plezier met je aankop, tot ziens in de webshop.

• Hoe beoordeel je Eileen4Kids?

• Bart Creemer
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Gewoon alles prima voor elkaar!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Bart, dank je voor je beoordeling. Wat een geweldig leuke manier voor ons om de week te starten! Veel plezier van je aankopen.

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie spullen als kraamcadeau aan een collega gegeven, werden netjes op tijd en goed verpakt geleverd heb ik begrepen! :)

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Kirsten, Dank je voor je review. Wat fijn om te horen dat jouw collega het kraamcadeau mooi vond en dat alles goed is aangekomen.

• Dionne Van Schie
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Levering snel en goed afgeleverd.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Dionne, dank je voor je review, veel succes met je aankoop en tot ziens in de webshop.

• Franca van Oijen
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mijn levering is bij Post nl zoekgeraakt. Zij hebben direct een nieuwe gestuurd. Capeau👍

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Franca, Dank je voor je review. Gelukkig is alles goed gekomen en die eerste muis is weer retour gekomen. Heel veel plezier van je aankoop en tot ziens in de webshop.

• Gea De Cloe
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Mooie Spullen van goede kwaliteit , betaalbaar en een goede service.
    De website is duidelijk dat vind ik erg prettig.

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Gea, echt fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Succes met jouw aankopen en tot ziens in de webshop.

• Anita Beckers
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Snel en makkelijk bestellen!

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Anita, Dank je voor je beoordeling. Erg leuk om te lezen dat het bestellen makkelijk ging. Veel plezier van je aankopen.

• Gerda van den Berg
    Geverifieerde klant van Eileen4Kids

Prima, snel antwoord op mijn mail en pakket keurig en snel ontvangen

Antwoord van Eileen4Kids

Beste Gerda, dank je voor je review, heel fijn om te horen dat jouw bestelling helemaal naar wens is.

• JC Dorrestijn

Leuke artikelen en verwencadeautjes

Antwoord van Eileen4Kids

Dank je voor je review en veel plezier van je aankopen.