Elektromegastore

Elektromegastore

Al meer dan 5 jaar De webshop voor uw elektromaterialen. Meer dan 150.000 producten scherp geprijsd en snel geleverd.

Lidmaatschap per 11-12-2017 stopgezet

9,3

• Jan van Tasie
    Review voor Elektromegastore

Door wat onduidelijkheden over de samenstelling van de componenten van schakelaars/wcd's lukte het niet om de artikelen die ik nodig had compleet te krijgen.
    Alles terug gestuurd en vervolgens heeft Elektromegastore keurig en snel terug betaald.

• Yvonne van Vugt
    Review voor Elektromegastore

Ik had per ongeluk de verkeerde combinatie besteld. Nog voor ik kon vragen om de order te wijzigen hadden zij het voor mij al verbeterd. Prima winkel super aardige mensen.

• Michel
    Review voor Elektromegastore

Voor 16.30 besteld, volgende dag in huis werd 2 dagen later. Dat is jammer, vooral als je op de spullen zit te wachten. Wel alles netjes en compleet geleverd. Veel foto's en omschrijving missen, waardoor je genoodzaakt bent bij de fabrikant bestelnummers te controleren. Het assortiment is goed, de artikelen heb ik bij geen andere aanbieder kunnen vinden.

• A. Roozenbeek
    Review voor Elektromegastore

Redelijk op tijd en goed geprijsd.

• m.d.c bedet
    Review voor Elektromegastore

heeft snel geleverd met goede producten onbeschadigd wat kan je nog meer wensen

• J van den Berg
    Review voor Elektromegastore

De levering was Oké, maar de mail voor retour zenden werd niet beantwoord !

• Antoon
    Review voor Elektromegastore

Heel betrouwbaar. Houden zich aan afspraak.

• N.waterman

Snel en goed.

• anoniem
    Review voor Elektromegastore

Een bedrijf met kennis en een super service

• GeeCee
    Review voor Elektromegastore

Sublieme service ! Mijn eerste kennismaking ging mis door een fout bij PostNL: pakketje zoekgeraakt !! . Op mijn emails werd telkens METEEN gereageerd (binnen een half uur al !). Nog diezelfde avond werd meteen aktie ondernomen door Elektro Megastore om direct vervangende produkten te laten sturen vanuit hun leverancier in Duitsland, zonder een langdurige procedure bij PostNL af te wachten. Anderhalve dagen later werd het pakketje al bezorgd ! Geen gezeik; de klant is keizer bij Elektro Megastore. EEN ABSOLUTE AANRADER - Je bestellingen zijn hier in goede en zeer betrouwbare handen.

• Annemieke
    Review voor Elektromegastore

Super service! Doordat wij zelf niet alles wisten moesten er wat ruilingen gedaan worden maar dat is naar volle tevredenheid en met altijd een snelle mailreactie in orde gemaakt. Wij zijn heel erg tevreden!!!

• Tom de Weerd
    Review voor Elektromegastore

Prima kwaliteit. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar dat zal te maken hebben met het feit dat het omstreeks de jaarwisseling was. Positieve ervaring!

• Anoniem
    Review voor Elektromegastore

Zeer hulpvaardig bij eventuele vragen

• De Meijer Timmer- & Klussenbedrijf
    Review voor Elektromegastore

Snelle levering, goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding! Prettig bedrijf om zaken mee te doen, kortom hier bestellen we zeker vaker!

• AE
    Review voor Elektromegastore

spullen besteld die volgens de website in voorraad waren;
    kreeg een mailtje dat mijn bestelling was aangepast omdat er geen voorraad was, verwachte levertijd 12 dagen;
    dat was een beetje jammer.
    de spullen kwamen inderdaad precies na 12 dagen.

• J. Bouwmeester
    Review voor Elektromegastore

Stopcontacten, schakelaars en data aansluitingen gekocht voor het gehele huis. Gemakkelijk gevonden en snel bezorgd. Prijs was absoluut het scherpst.