Elhorst Wijnen

Liefhebbers van wijn voelen zich thuis bij Elhorst Wijnen. Met een collectie van meer dan 300 wijnen biedt Elhorst Wijnen een ruime keuze uit hoogwaardige wijnen met een aantrekkelijk prijskaartje. Elhorst Wijnen mikt met zijn wijnspeciaalzaak & webshop ook op de consument die het avontuur aan durft te gaan met minder bekende wijnhuizen. Deze zijn door ons met grote zorgvuldigheid geselecteerd. Elhorst Wijnen is onstaan uit een echte wijnfamilie, zodat die selectie volledig voldoet aan de eisen; ook de fijnproevers zullen binnen het assortiment een uitstekende keuze kunnen maken.
Uiteraard zijn in de winkel & webshop de klassieke wijnlanden te vinden: prachtige wijnen uit Frankrijk, Italië, Duitsland, Oostenrijk en Spanje. Maar ook Argentinië, Australië, Chili, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en de Verenigde Staten zijn vertegenwoordigd. Voor alle wijnen geldt dat niet het etiket belangrijk is, maar vooral de inhoud van de fles. “Het gaat om de wijn en niet het plaatje”, vindt Jeroen Elhorst: “We willen bewust geen dure merken hebben, maar kwaliteit met betaalbare prijzen.”

Tussen al het moois zitten ook bijzondere vondsten. Zoals van het Weingut Becker Landgraf uit Rheinhessen. Elhorst Wijnen is voortdurend op zoek naar meer van deze bijzondere wijnen en verwacht het totale assortiment uit te kunnen breiden tot 400 wijnen. Het moet, vindt hij, ook geen doolhof worden. U moet binnen een aantal muisklikken de wijn hebben gevonden die u zoekt!

• Pieter Jan

goeie acties, snelle levering

• Wouter De Boer

Lekkere Huff spatburgunder, binnen een dag bezorgd 👍🏻

• Hoe beoordeel je Elhorst Wijnen?

• Maarten Nix

Binnen 3 dagen in huis

• Berre Zinkweg
    Geverifieerde klant van Elhorst Wijnen

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede professionele adviezen van kenners!

• M Lentferink
    Geverifieerde klant van Elhorst Wijnen

Heerlijke wijnen en goede service

• Peter Vos
    Geverifieerde klant van Elhorst Wijnen

Ik heb nog geen wijn gezien

Antwoord van Elhorst Wijnen

Beste Peter,

We betreuren het dat u uw wijn nog niet gehad heeft.
    We hebben het pakket maandag 25-1 aangeboden bij onze pakketdienst.
    Zoals u uit landelijke pers heeft kunnen vernemen hebben alle pakketdiensten door COVID-19 een grote achterstand.

We hopen dat u zo spoedig uw wijn ontvangt.

• Mariet Schoenmakers

• Roelof ten Wolde

goede wijn

• Steffan van der Woude
    Geverifieerde klant van Elhorst Wijnen

Zeer snelle levering en goede klantenservice.

• Herman Meenks
    Geverifieerde klant van Elhorst Wijnen

Goede kwaliteitswijnen tegen betaalbare prijzen.