Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Elly's Speelgoedkraam heeft 13 5 ster reviews 13
Elly's Speelgoedkraam heeft 0 4 ster reviews 0
Elly's Speelgoedkraam heeft 0 3 ster reviews 0
Elly's Speelgoedkraam heeft 0 2 ster reviews 0
Elly's Speelgoedkraam heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bianca

    Wat wij zochten voor een kraam cadeau konden wij hier in de buurt niet vinden. Online gelukkig wel en zo kwamen wij bij Elly's speelgoedkraam uit. Even contact opgenomen over mogelijkheden en de levering. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en onze bestelling was binnen een dag in een zeer feestelijke verpakking bezorgd. Echt super! Een webwinkel waar je terecht kan voor een leuk en origineel cadeau en de juiste service.

    Reageer
  2. Benita Woerdeman

    Wat een geweldige service! Artikelen zijn helemaal volgens wens en de inpakservice is top! Beelschoon in mooi papier, strik, houten treintje en hand geschreven kaart erbij. Echt voor een ieder een aanrader om bij Elly's Speelgoedkraam te bestellen! Ik ga het voor de feestdagen weer doen!

    Reageer
  3. Hoe zou je Elly's Speelgoedkraam beoordelen?

  4. Corrie

    Alle reviews van 5 ⭐️ zijn waar : artikelen zijn niet te duur, zijn leuk (net even anders) en de bestelling wordt netjes, snel en op een persoonlijke, vriendelijke manier afgehandeld. Chapeau!

    Reageer
  5. Marjet

    Geweldige service. Snelle levering. Goede informatie. Prachtig ingepakt,wat wil je nog meer....Schattige reiswieg voor mijn kleindochter. Als ze net zo enthousiast is als ik dan is het perfect (al ben ik daar van overtuigd).Kom zeker bij jullie terug!!!!

    Reageer
  6. Far

    Ik heb hier voor de verjaardag van mijn dochtertje besteld. Ze speelt nu elke dag met haar houten koekjes met koektrommel. Heel leuk om te zien. Alle kadootjes waren mooi ingepakt en er zat nog een extraatje in voor de kleintjes! Super leuk! Dat is waarom ik liever hier bestel dan bij een bekende leverancier.

    Reageer
  7. Anja

    Snel ontvangen, heel mooi ingepakt en super goede service. Het artikel wat ik besteld had werkte niet zoals het zou moeten. Gebeld, heel vriendelijk te woord gestaan en een paar dagen later een goed werkend artikel gestuurd gekregen. Echte service.

    Reageer